Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*

wahlen1

Recommended Posts

Ska du ha 2 skärmar till bärbar måste du antingen ha ett grafikkort som har flera "utgångar" eller köpa till en usb > dvi eller usb > HDMI eller vad dom kallas, är något slags grafikkort i den så du ska kunna köra bärbar + 2 skärmar.

Lär ju låta lite luddigt men är inget datageni

Nästan alla datorer har dvi/vga- och hdmi-uttag. Borde vara lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nybörjarfråga.

Om man nu bara har ett VGA/HDMI/whatever-uttag på sin stationära, men vill köra två skärmar hur gör man då? Måste finnas någon adapter trots att jag inte lyckas googla fram det...

beror på ditt grafikkort, har du internt sitter där väl ofta ETT vga , men dmo flesta externa grafikkorten idag har minst två video uttag

Länk till kommentar

wajn dagbok....

standard right? ^^

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Boss

SB ($200)

BB ($203)

UTG ($447)

CO ($290)

Hero ($294)

Dealt to Hero Q:diamond: Q:club:

CO calls $2, Hero raises to $10, SB raises to $30, fold, UTG calls $28, fold, Hero calls $20

FLOP ($93) 8:diamond: Q:spade: 4:spade:

SB bets $66, UTG folds, Hero raises to $234, SB calls $104 (AI)

TURN ($433) 8:diamond: Q:spade: 4:spade: J:club:

RIVER ($433) 8:diamond: Q:spade: 4:spade: J:club: K:heart:

Hero shows Q:diamond: Q:club:

(Pre 18%, Flop 87.8%, Turn 95.5%)

SB shows K:diamond: K:spade:

(Pre 82%, Flop 12.2%, Turn 4.5%)

SB wins $422

Länk till kommentar

Hejsan dabok. Jag undrar över var man kan hitta den bästa billigaste datorstolen någonstans. Vad har du för förslag?

jysk brukar sälja ut sina goa datorstolar, köpte min för 500 å den e lovely:D

min sambo ska givetvis va bättre å köpte en för 1900 på ikea :(

Länk till kommentar

Min bärbara har hdmi- och vga uttaget såpass nära varandra att jag inte kan ha inne båda sladdarna samtidigt. Något tips om hur mna kan lösa detta? Slimmad vga kontakt eller något?

Har inte kollat om det du söker finns men dom har en del på den här sidan. digitaltvexperten.se

Länk till kommentar

Min bärbara har hdmi- och vga uttaget såpass nära varandra att jag inte kan ha inne båda sladdarna samtidigt. Något tips om hur mna kan lösa detta? Slimmad vga kontakt eller något?

låter ju fucked up , det finns alltid lösning för sånt :)

och vem fan uppfann uttrycket VÄNNEN ?????

Länk till kommentar

Hejsan dabok. Jag undrar över var man kan hitta den bästa billigaste datorstolen någonstans. Vad har du för förslag?

Stolen Marcus från IKEA är sjukt nice, kostar visserligen 1595 eller 1895 i svart, men det är det värt.

Länk till kommentar

Stolen Marcus från IKEA är sjukt nice, kostar visserligen 1595 eller 1895 i svart, men det är det värt.

Hörde det, lutar åt den:)

Att investera i en bra stol känns imo väldigt prioterat om man ska ägna xh/dag där.

Precis hörru

Länk till kommentar

Jag vill också avskaffa rivern.

Måste reloada mitt konto med dom 10k jag klirrade för att slippa gå ner i nivå. Suger ganska hårt just nu Mao.

By far den värsta downswingen jag varit i... Satte mig och kollade igenom mina största förlorare och kunde bara hitta 3-4 jag i efterhand borde spelat annorlunda. Känns väll ok men samtidigt vill man ju inte hitta en enda egentligen...

Länk till kommentar

kuk vad jag är lack nu, 4 inköp ner idag igen. Backat 600-700$ denna månaden. Försökte fixa huden samtidigt som jag spelade och det resulterade att jag förlorade som fan. Vet inte varför jag inte kan lira bra längre. Förhoppningvis blir det ändring på allt snart när allt med nya datorn är löst.

Länk till kommentar

NÖT DELUXE ++++

Segt att rullen är halverad nu efter datorköp och 15 inköp ner på 6 dagar :P Men det löser väl sig. Ska nog kunna köpa en om jag så får gå ner på nl30 för att vinna :D Tror iofs att jag förlorat för jag varit okoncentrerad och gjort andra saker istället för spela riktig poker :)

Länk till kommentar

kuk vad jag är lack nu, 4 inköp ner idag igen. Backat 600-700$ denna månaden. Försökte fixa huden samtidigt som jag spelade och det resulterade att jag förlorade som fan. Vet inte varför jag inte kan lira bra längre. Förhoppningvis blir det ändring på allt snart när allt med nya datorn är löst.

Det kallas varians! Lätt o va gla när man springer bra, svårt o må topp när man blir utdragen non stop.

Har börjat få smaka på den s k variansen själv nu och den är bitter

Länk till kommentar

Ingen vidare gåta, bara för skojs skull

No-Limit Hold'em, $0.50 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button ($53.06)

Hero (SB) ($80.13)

BB ($28.40)

UTG ($51)

Preflop: Hero is SB with Kclub.gif, Kdiamond.gif

UTG bets $1.50, 1 fold, Hero raises $4.75, BB raises $8, 1 fold, Hero raises $22, BB raises $19.90 (All-In), Hero calls $1.40

Flop: ($58.30) Qspade.gif, 10heart.gif, 2spade.gif(2 players, 1 all-in)

Turn: ($58.30) Kheart.gif(2 players, 1 all-in)

River: ($58.30) Qclub.gif(2 players, 1 all-in)

Total pot: $58.30

BB hade QQ, vet inte varför inte det kom med i outputen?

Länk till kommentar

• Skapa nytt...