Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*

wahlen1

Recommended Posts

Man får ju ganska mycket mer dator för pengarna om man köper stationär, så sitter man hela tiden på samma plats med datorn så är det helt ovärt att köpa en laptop imo :-)

Givetvis får man det. Men fördelen med att ha med sig hela spelardatabasen osv. när man ska åka någonstans väger upp det ganska hårt. Förutsatt attt man kommer flytta den då precis som du säger...

Ett helt meningslöst inlägg egentligen nu när jag tänker efter :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Givetvis får man det. Men fördelen med att ha med sig hela spelardatabasen osv. när man ska åka någonstans väger upp det ganska hårt. Förutsatt attt man kommer flytta den då precis som du säger...

Ett helt meningslöst inlägg egentligen nu när jag tänker efter :roll:

USB-minne ftw

Länk till kommentar

Man får ju ganska mycket mer dator för pengarna om man köper stationär, så sitter man hela tiden på samma plats med datorn så är det helt ovärt att köpa en laptop imo :-)

Ja precis, men den är avsedd för bara poker i så fall. Så danity har en poäng där, surfar ju i soffan osv när jag inte lirar.

Länk till kommentar

Kan du inte ha 2 skrärmar i din laptop? För du kan ju ha kontor men den ändå och då kan du även ta den till soffan om du vill, men det är du som bestämmer :D

Tror inte det, jag tror jag har 1 uttag som man kan koppla in en skärm i, fast inte säker. Är supergrön när det gäller datorer tekniskt sätt

Länk till kommentar

En väldigt gammal man mot en lapplisa på stan: Mannen ska just sätta sig i sin bil när lapplisan kommer fram...

Lapplisa: Hallå?

Lapplisa: Hallå?!

Lapplisa: HALLÅ!!!

Gamling: Hehehejhej

Lapplisa: Du vet väl att du har punktering?

Gamling: Va?

Lapplisa: DU VET VÄL ATT DU HAR PUNKTERING?

Gamling: Punktering?

Lapplisa: (högre normal röst from now on) Ja kom och titta själv... Se du kör på fälgen!

Gamling: Oj då det har jag inte sett

Lapplisa: Men du måste väl ha känt det när du körde tidigare?

Gamling: Nä det visste jag inte, jag varken ser eller hör bra

Det var vad jag hörde, till min fråga då. Hur kan någon som varken ser, hör eller känner att han har punktering ha tillstånd att köra bil?

Länk till kommentar

Så du ska ha allt på ditt usbminne eller vad menar du?:) Vi syftar på om du är iväg tex på landet på semestern. Då är det ju gött att ha allt på sin dator.

Vi snackade väl om HEM-databas. och då funkar USB-minne galant

Länk till kommentar

nice work!

Thank you!

En tusing i sjön, jaja, shit happens :)

Man kan ju inte alltid plussa schumme8-)

Morgon session avklarad, landade på €131.

Har dottern hela dagen så det blir inte mer lir förrän ikväll.

Länk till kommentar

Thank you!

Man kan ju inte alltid plussa schumme8-)

Morgon session avklarad, landade på €131.

Har dottern hela dagen så det blir inte mer lir förrän ikväll.

Jag backar bara när jag inte själv spelar obv ;)

Länk till kommentar

lol obv, du skiter helt i nätgrind nu alltså?

Ja för tillfället, inget sug alls. Lite sugen på att dra några MTTs, men vi får se om jag pallar. Mycket för tillfället då jag fyller 30 till helgen, ska till USA med jobbet i 2 veckor och ska flytta snart.

Länk till kommentar

Ja för tillfället, inget sug alls. Lite sugen på att dra några MTTs, men vi får se om jag pallar. Mycket för tillfället då jag fyller 30 till helgen, ska till USA med jobbet i 2 veckor och ska flytta snart.

På SvS då eller? Coolt, vart i USA ska ni?

Länk till kommentar

Nä kommer nog bli Full Tilt eller Stars, vi får se...

Det blir Atlanta och Augusta. 35°C och 100 % luftfuktighet, jag kommer fan dö haha

Hehe lucky bastard, när åker ni?

Nu beställde jag datorn! :) wohoo!

Gratz

Länk till kommentar

• Skapa nytt...