Soni Postad 27 April , 2011 Rapport Share Postad 27 April , 2011 Bara jag som saknar Scaniac? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 27 April , 2011 Rapport Share Postad 27 April , 2011 Bara jag som saknar Scaniac? Tror det, jag har tyvärr sett han IRL idag och det var ingen höjdare... Livegrinden avslutad. En turnering + cashgame. Hittade KK mot AJ, förlust, och handen efter får jag in det på 743 med JJ mot A4, A på turn. I cashgamet tappade jag också ett par potter som favorit och sen orkade jag inte spela mer. Backet ikväll skrevs till 1270 spänn. Ingen katastrof men det är ju alltid kul att gå plus. Ska dock aldrig spela den jävla turneringen igen, så jävla dåliga e dom, tänker för fan inte ens, och passiva som fan e dom. Raisa till 1600 på 200/400 efter en limp med mina KK och han synar 1600 och sparar 1000-1500, klart han ska floppa tvåpar med AJ. Vad gör han om han missar floppen där? Bra spelat mongo! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 HU i ännu en turre. Denna gången hade jag 33% av markerna, 2a plats gav €960 och 1a gav €1880. Han ville inte deala och de slutade med en allin med K4s mot A5o. Hans fick stå och jag fick "bara" 960. Kände mig tvungen att försöka deala för den här snubben hade haft asflyt genom hela finalbordet. Han hade rätt hand i nästan varje allin, och de gångerna han inte hade det så träffade han rätt istället, så jag kände mig dömd från första början. Men ja ä inte bitter. Hade bara varit roligt att fucking vinna en turnering nån gång?! vart fan lirar du turrar? microgaming? f.ö backade jag 1300 inatt och blev utdragen samt missade mina drag, en tuff kväll helt enkelt, hade behövt någon sjuk jävel som soni som kunde livat upp stämningen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 vart fan lirar du turrar? microgaming? f.ö backade jag 1300 inatt och blev utdragen samt missade mina drag, en tuff kväll helt enkelt, hade behövt någon sjuk jävel som soni som kunde livat upp stämningen Entraction ftw Stackare, hade jag varit där hade du fått massage. Happy ending or not, it would still be hot! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Eftersom jag följer den här dagboken ganska mycket så har jag en fråga. Tror ni att det är möjligt för någon som spelar plo och har sånna här stats och vara vinnande oavsett erfarenhet. Stats över 1100 händer. 57.5/50/44% 3BET Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Eftersom jag följer den här dagboken ganska mycket så har jag en fråga.Tror ni att det är möjligt för någon som spelar plo och har sånna här stats och vara vinnande oavsett erfarenhet. Stats över 1100 händer. 57.5/50/44% 3BET Läste i någon DB att runt 26-27% på VPIP är standard för regs iaf.. F.Ö så håller vi på Joakim Olin i EPT San remo som gick vidare till dag 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Eftersom jag följer den här dagboken ganska mycket så har jag en fråga.Tror ni att det är möjligt för någon som spelar plo och har sånna här stats och vara vinnande oavsett erfarenhet. Stats över 1100 händer. 57.5/50/44% 3BET oh god no, snacka om att blir sönder explad och gulad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 ajajaj måste whine posta. Losar varenda större pott, är det inte rivern som han sätter in 2 outare på så har jag sprungit in i ett monster. Gång på gång på gång. Fiskarna bara sitter där o käkar. Sick! Medl ite tur skulle jag legat upp 5 inköp. Nu e det nog fan tvärtom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 ajajaj måste whine posta. Losar varenda större pott, är det inte rivern som han sätter in 2 outare på så har jag sprungit in i ett monster. Gång på gång på gång. Fiskarna bara sitter där o käkar. Sick! Medl ite tur skulle jag legat upp 5 inköp. Nu e det nog fan tvärtom Sending some happy thoughts Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 oh god no, snacka om att blir sönder explad och gulad altså ganska sjuk kille jag spelar mot. Det sjukaste är att han förlorar inte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 ajajaj detta kostade =/ Back 2.7k inatt. Spewade endel och tiltade endel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 ajajaj detta kostade =/ Back 2.7k inatt. Spewade endel och tiltade endel. ;/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 Uppe med tuppen, idag blir det spritinköpsresa till Border Shop. Fyller ju Tjugotio om en vecka så då får man väl ha grejer hemma. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 oh god no, snacka om att blir sönder explad och gulad Det är ju inte optimalt, men spelar man lågt upp till iallafall PLO€50 mot apor som inte fattar ett skit så kan man ganska enkelt slå nivåerna med skyhög VPIP. Alla är så pass värdelösa ännu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 altså ganska sjuk kille jag spelar mot. Det sjukaste är att han förlorar inte. Det jag säger hela tiden, nätpoker är riggat! Det är ju inte optimalt, men spelar man lågt upp till iallafall PLO€50 mot apor som inte fattar ett skit så kan man ganska enkelt slå nivåerna med skyhög VPIP. Alla är så pass värdelösa ännu. mtp på att microspelarnas största misstag är att spela för många händer så ser jag inget värde i att inte bara spela bättre händer mot dem, så gott som omöjligt att bluffa en hög vpip microgamblår. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 €56 senaste sessionen, blir snart en till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 ajajaj måste whine posta. Losar varenda större pott, är det inte rivern som han sätter in 2 outare på så har jag sprungit in i ett monster. Gång på gång på gång. Fiskarna bara sitter där o käkar. Sick! Medl ite tur skulle jag legat upp 5 inköp. Nu e det nog fan tvärtom Måste hanka på o gnälla vidare. 1h spel och 5 inköp back, ingenting fick stå, i slutet var det faktiskt rätt underhållande att se hur jag förlorade de olika större potterna, tror jag har sett allt nu. Hejdå €250, sprang obv under ev vilket hade gett mig +3 ish inköp istället, om man nu ska lita på HM Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 hejhej svs hej hej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 Ju mer jag tänker på de ju mer inser jag att det var mycket dåligt spel inblandat i backet. Tog dåligt betalt för mina monster och byggde för stora Potter ur pos med mediokra händer... Faktum kvarstår att ett par inköp var ren oflyt men 1k back hade jag fan kunnat hålla de på. Får se om ja orkar grinda litta ikväll. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 Ju mer jag tänker på de ju mer inser jag att det var mycket dåligt spel inblandat i backet. Tog dåligt betalt för mina monster och byggde för stora Potter ur pos med mediokra händer... Faktum kvarstår att ett par inköp var ren oflyt men 1k back hade jag fan kunnat hålla de på. Får se om ja orkar grinda litta ikväll. ska du till lund imorgon? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 om ni alla har tillgång till ett DC-konto, så borde ni ta er en titt på tommy angelos "eightfold path to poker enlightment", den åttafaldiga vägen mot tiltlöshet, funkar riktigt gott! Kan nog filtrera bort 50% av alla posts i denna db som som oftast består av whine, i övrigt är de mkt kul läsning. puss alla och ha en trevlig och öldränkt valborg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 om ni alla har tillgång till ett DC-konto, så borde ni ta er en titt på tommy angelos "eightfold path to poker enlightment", den åttafaldiga vägen mot tiltlöshet, funkar riktigt gott!Kan nog filtrera bort 50% av alla posts i denna db som som oftast består av whine, i övrigt är de mkt kul läsning. puss alla och ha en trevlig och öldränkt valborg Tack för tipset:) Vi whinear inte i hopp om en mirakelräddning eller för att jinxa jinxen vi själva skapat. Vi whinear i tron om att det är skönt att skriva av oss men det känns fanimej inte bättre efteråt ändå Så får hoppas detta hjälper, tack igen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 om ni alla har tillgång till ett DC-konto, så borde ni ta er en titt på tommy angelos "eightfold path to poker enlightment", den åttafaldiga vägen mot tiltlöshet, funkar riktigt gott!Kan nog filtrera bort 50% av alla posts i denna db som som oftast består av whine, i övrigt är de mkt kul läsning. puss alla och ha en trevlig och öldränkt valborg alltid kul med propps! gör mitt bästa för att skapa underhållning i denna db Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 ska du till lund imorgon? Ye. PMa nummer så ser vi om vi kan styra nått. Om du ska dit då vill säga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 29 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2011 Kändes som att han var tom, han gillade att cbeta, tog hela tiden på mig innan jag syna, Tänkte göra om handen till bluff när jag bara synade turn men syna ner istället Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.50(BB) On Game SB ($50.25) BB ($81.96) UTG ($47.14) Hero ($77.51) BTN ($50.15) Dealt to Hero 6:heart: 6:diamond: UTG raises to $1.25, Hero calls $1.25, fold, fold, BB calls $0.75 FLOP ($4) 8:heart: Q:club: 5:spade: BB checks, UTG bets $2, Hero calls $2, BB folds TURN ($8) 8:heart: Q:club: 5:spade: Q:diamond: UTG bets $6, Hero calls $6 RIVER ($20) 8:heart: Q:club: 5:spade: Q:diamond: 3:spade: UTG bets $15, Hero calls $15 UTG shows A:heart: 2:diamond: (Pre 30%, Flop 15.3%, Turn 13.6%) Hero shows 6:heart: 6:diamond: (Pre 70%, Flop 84.7%, Turn 86.4%) Hero wins $47.50 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts