Kippe1000 Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 Jag har precis vunnit en plats genom en satellit till en turnering som jag verkligen vill försöka vinna. Det här är en djupstackad ( 5000 marker istället för de vanliga 1500 ) och dessutom längre tid än vanligt på blind nivåerna. Finns det några särskilda saker man bör tänka på i jämförelse med "vanliga" turneringar ? Kanske finns det några särskilda trådar som tar upp det här ämnet? Turneringen börjar om en halvtimme, och jag vet inte om det är något särskilt man bör tänka på, men all hjälp är ju förstås väldigt välkommen. Citera
XeroxFin Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 Jämfört med vanliga turrar är det mycket mera spel innan det bara blir fold/allin. Håller du dig kring medelstack så spelar du hyfsat djupt nästan två timmar. Mao har du relativt sett stora implicita odds med trap-händer och slipper gambla i onödan. Citera
Recommended Posts