LordRalpHs Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 Spelade 180 manna SnG, 18 spelare betalada. Det är 19 spelare kvar och jag går all in, fi#1 går all in, fi#2 som har störst stack synar. Jag och fi#1 har båda a9, fi#2 har ak och vinner handen och slår därmed ut både mig och fi#1, jag kommer på 19e plats (?) och får inga pengar... Bryr mig inte om en $ hit eller dit, är mest intresserad av hur det går till vid sådana tillfällen. Ber om ursäkt för eventuella stavfel etc, är egentligen för trött för att skriva... Tack för att ni tar er tid. Citera
Olyckan_77 Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 Den av er båda utslagna som hade minst marker kvar innan handen startade åker ut "först", dvs får den sämre placeringen. Citera
tommy83 Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 Spelade 180 manna SnG, 18 spelare betalada. Det är 19 spelare kvar och jag går all in, fi#1 går all in, fi#2 som har störst stack synar.Jag och fi#1 har båda a9, fi#2 har ak och vinner handen och slår därmed ut både mig och fi#1, jag kommer på 19e plats (?) och får inga pengar... Bryr mig inte om en $ hit eller dit, är mest intresserad av hur det går till vid sådana tillfällen. Ber om ursäkt för eventuella stavfel etc, är egentligen för trött för att skriva... Tack för att ni tar er tid. Det beror på att fi#1 hade mer marker när ni gick all in...Blir båda utslagna samtidigt så räknas det så att den som hade flest marker kommer på en högre plasering. Citera
LordRalpHs Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2010 Jaha, tack så mycket för svaren. Citera
Recommended Posts