Gå till innehåll

NLT - Trn, 29/5, €200 Online, post-game snack!


Nusseman

Recommended Posts

:(

 

Har just nu ingen internet hemma... ar mitt uppe i att flytta hem till Schweden, hade sjalvklart varit med annars, grym value pa den touren juh!

 

(har inte lirat natpoker pa over tva veckor nu, kanns valdigt mysko)

 

 

Hoppas ni hade kul, ni som spelade, och jag kan lova att jag ar med nasta gang!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Perfekt! Boka in 26/6 kl 21.15 för då är det tvåhundring igen

 

Det är ju helt sjukt bra, då är det väl inte ens elitloppshelg, vilket betyder att man kan vara med och lira.

 

Då är det fö extra added ära: Ni slåss om att få möta undertecknad hu rörande turneringssegern. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul var det, hade dock oflax som bara den. Ställer in med 10 10 mot en miniraise innan flop och får syn av AK. Självklart dyker det upp en K på rivern, alltid rivern bara för att man ska få tro i nån sekund att det fixar sig.

 

Kom 5:a. Men OM jag vunnit den handen så hade jag slagit ut honom och haft en klar andraplats med dom övriga 2 med bara ca 2000 i chips mot mina 11 000, hjorten hade väl typ 27 000 då. Så det var en tung förlust. Hade väl cirka 2000 kvar efter den torsken, ställer in med QK för att sno blindsen och får syn av AA, gonatt!

 

Var en intressant tävling dock.

 

Fick lite revanch i 40 E turn kl 23.30 sen då jag kom 3:a av ca 120 pers och lite över 500 E in i fickan. Var såklart chipleader med 3 kvar men synade en uppenbar steal med A8 hjärter, flop A och två små hjärter, han satsar 25K jag går all in, är inte ens säker på om han har ett ess alls, trodde inte ens det, får syn av AJ och såklart så kommer ingen hjärter till hjälp. Sen var det svårt att hämta sig så jag åkte ut.

 

Hur som helst en kul kväll.

 

Nusseman, är det bara pm:a sin adress till dig så får man en pren på tidningen?

 

mvh

zeb_sthlm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... TT mot QQ

Det var en klassiker, gjorde likadant jag. Jag såg en höjning av Strappen, trodde jag hade mindre chips än jag hade och ställde in med mina 1010. Han dröjer lite och visar damerna. Sen var jag ute som sjua. Onödigt.

Kan jag få skylla på huvudvärk, hosta och feber?

 

/G

 

Var överaktiv i chatten också, hoppas ingen tog illa upp. Skrev lite dumheter tror jag. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...