Nusseman Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Då kör vi resultatsnack här då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 29 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Nu är registreringen öppen, lösenordet finns här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Kom igen nu alla tomtar! In och kämpa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Helsike! Jag ser ut att missa det här om jag inte kan komma på ett sätt att blåsa av ett födelsedagskalas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 29 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Helsike! Jag ser ut att missa det här om jag inte kan komma på ett sätt att blåsa av ett födelsedagskalas. Så länge det inte är du som fyller är det ju inget problem. Förresten är det inte det om du fyller heller. "Mest av allt önskar jag mig att ni alla kollar på när jag lirar poker" Men alla andra då? Swede, emilio, Px osv. det är ju ingen större skillnad i att slanta upp 150 för rebuyen och 200 för den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 29 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 En timme kvar. Kom igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vitae Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Jag är bra sugen, men $100+9 på ladbrokes konkurrerar. Tvåhundra euro är inte pyttelite för mig, dessutom så känns det ungefär som chansen att jag placerar mig är ungefär....nil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 29 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Jag är bra sugen, men $100+9 på ladbrokes konkurrerar. Dessutom så känns det ungefär som chansen att jag placerar mig är....nil.... Spela båda! Det är ändå bara tomtar med i forumturneringarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vitae Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Du vill bara ha mina surt förvärvade stålar, ditt drägg! Fan, nu vaknade tävlingsmänniskan i mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 29 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Du vill bara ha mina surt förvärvade stålar, ditt drägg! Fan, nu vaknade tävlingsmänniskan i mig... Hehe. In och spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Kom igen! Ett par fler gubbar vill jag ha vid bordet! Anmäl! /G Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Nu är iallafall jag med, så det är ju ett inköp i döda pengar. Sisten att regga är en tomte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Hjort, ector o nusseman är 33% av spelarna, det här vågar inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joshua Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Det känns som det här blir världens dyraste prenumeration på en tidning men nu har jag i alla fall anmält mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Hjort, ector o nusseman är 33% av spelarna, det här vågar inte jag Klart du vågar, är ju rålätt att dra ut nusse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Hur många behövs för 4 platser med pengar? /G Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Det känns som det här blir världens dyraste prenumeration på en tidning men nu har jag i alla fall anmält mig Yay! Kan vi få någon mer innan det är startdags? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 29 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Pissdåligt med bara 11 lirare Synd att reggningen inte öppnade när den skulle, så vi kunde ha fyllt upp en kritisk massa direkt. Det brukar rulla på bättre då. QoS får iaf skämmas som inte lirar trots att han var beordrad för att skapa lite värde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Hur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joshua Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Johan Hjort vann efter att mina klonkarskills slutligen övergav mig heads-up. Jag gick all-in med mittenpar och sprang rakt in i top-par. Grattis! Nu ska jag slaska vidare in i natten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Johan Hjort vann efter att mina klonkarskills slutligen övergav mig heads-up. Jag gick all-in med mittenpar och sprang rakt in i top-par. Tja, det är ju klart att du spelar tillbaka mot mig när jag håller på på det där viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joshua Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Tja, det är ju klart att du spelar tillbaka mot mig när jag håller på på det där viset. Det kändes som en bulldozer körde över mig fram och tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Det kändes som en bulldozer körde över mig fram och tillbaka Måste fan ta och skaffa en ny växel HU, blir så dumt när mina motståndare fattar att de kan blunda och checkraisa och ta potten. Det tål också att sägas att jag blir lite ledsen och får en tår i ögonvrån när någon ställer in på en av mina skräphöjningar. Men det var helt klart en jäkla kul turnering. Får hoppas på att vi får lite större uppslutning och ännu mera slask nästa gång! Stor eloge till Ector och Mazak som höll spelet vid liv i början av turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 29 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Jag måste väl ändå få 30% för att jag reggade dig? Ni som kom till finalbord vann varsin Poker Magazine prenumeration. PM:a era adressuppgifter till mig så fixar jag det Hjort. Nu har du äntligen vunnit ett chip set. Känns stort va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 29 Maj , 2005 Rapport Share Postad 29 Maj , 2005 Hjort. Nu har du äntligen vunnit ett chip set. Känns stort va? Ja, tror jag väckte grannarna när jag fick höra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts