Gå till innehåll

En tanke värd att beakta!


ogawumbq

Recommended Posts

Jag är lite nyfiken hur du kom fram till siffran 96%, hur många händer har du som underlag osv? Vilket är det exakta värdet som det enligt sannolikhetens lagar borde vara förutsatt att randomisatorn är korrekt?

 

För om jag läste och förstod din post korrekt så hävdar du att 96% av alla riverkort parar brädan, alternativt fullbordar en flush eller straight?

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar ts att riverkortet ger antingen ett tredje kort i färg, möjlig stege eller parar bordet på en bräda där ingetdera redan inträffat på flopp eller turn?

 

Har delat 5 kort 100 ggr nu, helt torr bräda utan par, utan minst tre kort i färg eller utan stegmöjligheter inträffade 4ggr av 100....

 

77 av 100 ggr var det dock redan par på bordet, möjlig stege eller minst tre kort i färg redan på flopp eller turn.....

 

min kortlek är nog buggig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar ts att riverkortet ger antingen ett tredje kort i färg, möjlig stege eller parar bordet på en bräda där ingetdera redan inträffat på flopp eller turn?

 

Har delat 5 kort 100 ggr nu, helt torr bräda utan par, utan minst tre kort i färg eller utan stegmöjligheter inträffade 4ggr av 100....

 

77 av 100 ggr var det dock redan par på bordet, möjlig stege eller minst tre kort i färg redan på flopp eller turn.....

 

min kortlek är nog buggig.

 

Har för mig att Cyntax eller nån gjorde typ exakt detta i förra "Allt är riggat"-tråden. Orkar inte leta dock :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar på PS, och där gäller följande, att 96/100 så är riverkortet endera flushdrag, str8drag eller parar sig. Det betyder att 96/100 så kan du säga vilka kort som INTE kommer, värt att beakta, eller hur?

 

Du kan ju bli rik på att livebeta mot oss idioter som inte tror på sånt.

 

Pokerstars $W/$T-marknad erbjuder dessutom helt säkra överföringar, typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...