Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej, jag undrar en sak om HU borden speciellt på fulltiltpoker. Det brukar ofta sitta personer på de högsta Hu borden på fulltilt och vänta på spelare. Men jag brukar se tillexempel att durrr sitter med 40k på ett bord och sen sitter Djadi på andra bordet med 40k. Varför spelar dom inte emot varandra istället för att sitta och vänta på spelare? Det här har stört mig mycket eftersom jag inte vet varför man inte kan sätta sig vid motståndaders bord och spela. varför ska man sitta och vänta på att någon kommer till sitt "eget" bord???? :shock:

Postad
Snarare för att dom är smarta.
Skulle nog bli mer action om de spelade istället för att bara uggla. Fast det känns nog lite som att man är kung på sajten om man sitter på de högsta nivåerna och väntar på "fisken". Ofta en fördel.
Postad
I deras fall är nog action inget självändamål.
Jag menade att action är lika med fler spelare = mer $.

Tror att de psykologiska bitarna spelar större roll, ju högre upp man spelar. GTO my ass.

Postad
Jag menade att action är lika med fler spelare = mer $.

Tror att de psykologiska bitarna spelar större roll, ju högre upp man spelar. GTO my ass.

Förstår inte riktigt denna post...

• 1 month later...