Gå till innehåll

Kvastfan, svs micro & sportsbetting

Kvastfan

Recommended Posts

• Svars 738
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Summering av Mars månad.

Innan ni läser detta vill jag bara påpeka om att jag fick bara G i svenska så jag hoppas ni förstår vad jag skriver :)

Månaden slutar på +6700kr på ca 45-50k händer.

Hade satt upp som mål att spela in 10-12K under Mars så jag är inte direkt nöjd med månaden. Med tanke på att jag är inne på min andra månad som micro grinder så kanske jag ska vara nöjd? var dock uppe på +9K efter bara 2 veckor så känns jäkligt surt..

Mitt spel under månaden kan delas upp i 2 halvor. Den första halvan av månaden spelade jag mer aggresivt gjorde rätt beslut och spelade en poker som jag kände mig bekväm i.

Den andra halvan tappade jag spelet en del. Jag blev fiskig, började spela ur poss och hamnade nästan alltid i svåra situationer som jag inte kunde kontrollera fullt ut, så jag tappade en del sista 2 veckorna..

Positivt/Negativt Mars.

Positivt,

• Första 2 veckornas spel

• Färre överspelade AAKKQQ

• Ingen tilt

Negativt,

• Sista 2 veckorna.

• Spelet ur poss

• Postflop

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mål med April och fram till sommaren.

+15-17k, ska jag fan klara av!

Med hjälp av er alla och framförallt min stejkare Fishftw vill jag bli en större vinnare på 1-2 och börja nosa på 2-4 innan månaden är slut. Med hjälp av er vill jag täppa igen dom luckor jag har och utvecklas som spelare.

Hur ska jag utvecklas?

• Gå igenom händer efter varje session

• Posta/diskutera händer

• Lära mig allt basic. odds/table selection mm

Just nu spelar jag bara på magkänslan och har inte lärt mig räkna odds och sånt.. micro sas :)

Övrigt!

10veckor kvar till första juni så det är dags att ta tag i träningen rejält. Just nu tränar jag gym 4 ggr och 2 ggr innebandy i veckan, så jag har en hyffsat bra tränad kropp. Jag är 188cm och väger 86-87kg. Jag har som mål att deffa ner till 78-80kg innan sommaren så man kan få fram magrutorna och se mer vältränad ut.

Det ska absolut inte vara några problem, Lite mer motion och ganska mkt mindre ÖL/skräpmat så ska det gå. Det kmr ligga lika mkt fokus på gymmet som pokern!

NLHESH skrev en bra sak i sin db, exakt samma sak har det vart för mig.

"-Just ja. 00-talet var för mig ett förlorat decennium och jag hoppas att 10-talet tar en annan väg. Jag satsar allt på det"

Nu kör vi NLHESH :)

Jag känner att denna ************* är på liv och död, ursäkta dom hårda orden men tror jag itne skulle orka börja om på ny bubbla om jag inte skulle lyckas!

Jag hoppas ni har lust att hjälpa mig mot mina mål och får fart på denna dagbok så ska vi nog kunna utvecklas som spelare allihopa :)

ses vid borden

/Daniii,kvastfan,menisken,rabatt, ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6.7k är faktiskt lite klent imo :roll:

men GL i april och ses snart vid borden jag har endast 1.3k kvar sen flyr jag upp till 1/2 med 200 bb på heltid :D

Tacktack nice, ses där :)

Vettiga mål gubben, never give up, never back down.

2/4 før mig nu, ses v'a'l d'a'r i aprilmånad aiiight ?

tack bubben, lycka till på 2-4 :) du kmr krossa den nivån också!

Lyckades precis svälja min FRAMTAND! fyfan va tiltande. käkade en skinkmacka och märkte att mer än halva tanden var borta! FML

Länk till kommentar

förstod inte riktigt om du hade som mål att plussa 15-17 k kr i april månad eller 15-17 k kr fram till sommaren (april+maj månad)?

obv 15-17k i april. men hoppas på mer än så :) har utvecklats så pass mkt på 2 månader nu så ska nog inte vara några problem. fishftw har hjälpt mig mkt och mer kmr det bli :) stort credd till honom :) <3

Btw, vart har favoriten Emlob tagit vägen? :) kom gulen tidigt iår tro ? :) väl kämpat/whinat iaf :)

Länk till kommentar

hahahaha, ja tänk om jag var lika bra som honom! btw, tanden smakade inte jätte bra :D

tur man 'a'r r'a'dd om sina t'a'nder då, borsta 3ggr/dagen så man slipper se ut som alexander ovechkin alternativt gammelmormor och springer runt med l'o'st'a'nder som tonåring wp :D

Länk till kommentar