Gå till innehåll

Kvastfan, svs micro & sportsbetting


Kvastfan

Recommended Posts

  • Svars 738
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Haha, svikare, respekt? Är Hammarby någon form av maffia eller brödraskap eller liknande? Vi snackar om en medioker klubb i ett ytterst mediokert land rent fotbollsmässigt. Skärpning nu.

 

orkar inte diskutera detta med dig, du verkar inte förstå vad jag pratar om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det han har gjort är totalt fel och jag tycker det är rätt det dom gjort. jag står för det! han ska få höra att han gjort fel! bajenfansen som var på aiks träning idag kmr aldrig röra honom! ingen har ens tanken att röra honom!! tro mig, rör bajare en AIK spelare kmr det bli lika åt andra hållet! att aik kmr besöka bajenspelare!

 

Suck, inte ett skit gick fram.

 

Nåja Tedde är inte Elfsborgare från början :) Men en dj.... bra fotbollspelare. Hoppas han inte lägger av helt när han slutar i Elfsborg. Han får gärna fortsätta i IFK.

 

Ha det. Det blir ingen mer diskussion från min sida. (Det känns "något" hopplöst)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådana som mig som förstör fotbollen ? jag älskar fotboll och är uppväxt med fotboll sen barnsben, Jag älskar Hammarby och tycker det han GJORT är totalt jävla respekt löst och rent åt helvete på ful svenska! hade du vart lika förälskad i ett lag så hade du förstått mig, vi kan ta crabby som ett exempel. hade Teddy L bytt lag från Elfsborg till era största rivaler som ni tycker minst om i världen! så hade du förstått mig!

 

Det han har gjort är totalt fel och jag tycker det är rätt det dom gjort. jag står för det! han ska få höra att han gjort fel! bajenfansen som var på aiks träning idag kmr aldrig röra honom! ingen har ens tanken att röra honom!! tro mig, rör bajare en AIK spelare kmr det bli lika åt andra hållet! att aik kmr besöka bajenspelare! dom vill snacka med honom och visa att det han gjort fel!

 

 

Han har inte gjort något respektlöst. Han har gjort ett karriärsdrag som vore idiotiskt att inte göra. Vem fan vill spela i krisklubbar?

 

Jag älskar oxå ett fotbollslag över allt annat. Min kärlek har jag bevisat genom att stödja laget på läktaren. Jag har lagt ut stora pengar på att följa laget så ofta jag bara haft tillfälle(Premier league klubb). Jag HATAR dock att lägga ut stora pengar på flygbiljetter, hotell samt biljetter för att stöta ihop med clowner som dig på läktarna. Hulliganer är fotbollens baksida, och utan den kulturen hade fotbollen kunnat bli något så mycket större och bättre än vad den är idag.

 

Nu är ju svenska "firmor" ingenting jämfört med firmorna ute i Europa(tack och lov) men jag tycker det är så sjukt att folk eftersträver den kulturen och klimatet som råder på vissa ställen.

 

Nu är jag inte så gammal, men i framtiden har jag en dröm att kunna ta med min eventuella son(snälla gud:-) ) och kolla massa fotboll i England. Tänk känslan att följa och supporta ett lag tillsammans med sin/sina barn. Detta är en dröm som i dagslägen kan raseras på grund av en massa idioter, utan fotbollsintresse, som brinner för meningslöst gatuvåld. På läktare och områden kring fotbollsarenor ska alla(!) kunna vistas utan fara, oavsett vilken klubb man tillhör.

 

Det är min åsikt, och delar du inte den så kan du omvärdera din kärlek till fotboll samt hammarby. Att du supportar deras djuriska beteende är ett bevis för att du inte är en såpass god supporter som du tror.

 

kika videon så ser du! eguren säger själv att han inte hade varit något utan hammarby

 

Ett, i det läget smart karriärsdrag. Givetvis kan Hammarby inte creddas för hans karriär i allt för stor grad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck, inte ett skit gick fram.

 

Nåja Tedde är inte Elfsborgare från början :) Men en dj.... bra fotbollspelare. Hoppas han inte lägger av helt när han slutar i Elfsborg. Han får gärna fortsätta i IFK.

 

Ha det. Det blir ingen mer diskussion från min sida. (Det känns "något" hopplöst)

 

något hopplöst? allt du säger är att jag inte älskar fotboll och blabla allt va du säger! jag står för vad jag tycker! jag förstår exakt va du menar i hur du vill att fotbollen ska vara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att ens orka bry sig om svensk fotboll dock är det dåligt gjort av honom att göra så han kunde gått till nån annan klubb än rivalerna det är respektlöst men va fan ere för jävla pajjaser som går dit och spänner sig? jävla skit fasoner, i spanien vet man hur man hanskar med förrädare......ge honom ett grishuvve istället figo style

 

 

edit: hejjar själv på hammarby och alltid gjort men detta är ju fan patetiskt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att jämföra Kvastfan med hulliganer är bara löjligt. Riktigt fel. Att Eguren valde att gå till just Aik var extremt respektlöst mot alla bajare. Det spelar ingen roll om det var ett bra karriärsdrag. Det är fortfarande lika respektlöst. Jag förstår verkligen inte hur man kan hetsa upp sig över det som hände på aiks träning. De går dit och visar sin besvikelse och skriker några hot som antagligen inte kommer mynna ut i handling.

 

Hur mycket jävla skit händer det inte varje dag, som inte tas upp i media? Men så fort det är en fotboll i närheten, är det skandal. Tagga ner, snälla...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att jämföra Kvastfan med hulliganer är bara löjligt. Riktigt fel. Att Eguren valde att gå till just Aik var extremt respektlöst mot alla bajare. Det spelar ingen roll om det var ett bra karriärsdrag. Det är fortfarande lika respektlöst. Jag förstår verkligen inte hur man kan hetsa upp sig över det som hände på aiks träning. De går dit och visar sin besvikelse och skriker några hot som antagligen inte kommer mynna ut i handling.

 

Hur mycket jävla skit händer det inte varje dag, som inte tas upp i media? Men så fort det är en fotboll i närheten, är det skandal. Tagga ner, snälla...

 

Haha läste du ditt inlägg innan du postade?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att jämföra Kvastfan med hulliganer är bara löjligt. Riktigt fel. Att Eguren valde att gå till just Aik var extremt respektlöst mot alla bajare. Det spelar ingen roll om det var ett bra karriärsdrag. Det är fortfarande lika respektlöst. Jag förstår verkligen inte hur man kan hetsa upp sig över det som hände på aiks träning. De går dit och visar sin besvikelse och skriker några hot som antagligen inte kommer mynna ut i handling.

 

Hur mycket jävla skit händer det inte varje dag, som inte tas upp i media? Men så fort det är en fotboll i närheten, är det skandal. Tagga ner, snälla...

 

tacl för att du skrev detta! håller med dig till hundra procent!!!!!!!!

kan nog inte fylla i nåt extra. just detta jag menar! dom gick dit och visade sitt missnöje!

ta rooney som ett exempel isället för figo! han kommer alltid vara HATAD av everton för det han gjortde! sånn är fotbollen'!

 

jag förstår er alla som skriver att jag är en pajas som tycker detta är fel. men vafan!! jag kan inte säga mer! jag älskar hammarby

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha lite för mkt av det goda är aldrig fel! :D Caiptain Morgan + Cola obv nöööten!!!

 

Tål inte morgan! usch o fy! man sabbar bara COLAN!

 

 

Dagens klipp

 

 

offeciella låten för fotbollsVM i Afrika

 

Shit va man längtar till Fotbolls VM nu, mitt tips till segrar är ENGLAND :)

 

Det vankas supergrind med johan och ludde ikväll! ska försöka ta ett kort på grindstugan o posta senare!

 

 

Edit, eller jag älskade ju inte fotboll jag är en av många som förstör fotbollen sa ni......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tål inte morgan! usch o fy! man sabbar bara COLAN!

 

 

 

 

Det vankas supergrind med johan och ludde ikväll! ska försöka ta ett kort på grindstugan o posta senare!

 

 

ERU HELT JÄVLA DUM I HUVVET DISSAR DU ROMCOLA!?!?! JAG SKA FAN GULA DIG OCH HÄR TRODDE JAG DU VAR EN HYVENS KILLE :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit va man längtar till Fotbolls VM nu, mitt tips till segrar är ENGLAND :)

Tror fan lite ock på England, hoppas faktiskt att de vinner! :D Det vore ju dags att de för en gångs skulle gör något av sitt vassa spelarmaterial

 

ERU HELT JÄVLA DUM I HUVVET DISSAR DU ROMCOLA!?!?! JAG SKA FAN GULA DIG OCH HÄR TRODDE JAG DU VAR EN HYVENS KILLE :evil: :evil:

hahahahah! +1111111111111111

 

Edit; David Benyamins baksida, lite lööööööööst! Vm-låten var riktigt nice, får bli nya grindlåten :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kände för att göra en summering av dom 12 första dagarna av mars!

mina dagar är 06.00-06.00.. backade lite på den andra datorn en dag så detta är från den här datorn jag sitter på nu! backa ca 700kr på den andra

 

0.5-1, 8749h, +370kr 8bb/100

 

1-2, 7112h, +6689kr 94bb/100

 

Vad är bra att ligga på för bb/100 ?

 

1mars, 1450h, ,-1062kr

2mars, 1811h, ,+259kr

3mars, 3606h, ,+1211kr

4mars, 830h, ,-461kr

5mars, 347h, ,+541kr

6mars, 339h, ,+816kr

7mars, 1811h, ,+908kr

8mars, 2098h, ,+1750kr

9mars, 544h, ,+1445kr

10mars, 1476h, ,+1507kr

11mars, 549h, ,+141kr

12mars, 1177h, +2056kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror fan lite ock på England, hoppas faktiskt att de vinner! :D Det vore ju dags att de för en gångs skulle gör något av sitt vassa spelarmaterial

 

 

hahahahah! +1111111111111111

 

Edit; David Benyamins baksida, lite lööööööööst! Vm-låten var riktigt nice, får bli nya grindlåten :D

 

klart dom vinner! capello fixar till detta! ;)

 

Ja riktigt bra låt :) den finns på min spotifylista om du inte redan har den så varsegood,

enjoy
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...