Kvastfan Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 Tänk om jag också fått springa som dig i 3e handen idag, hade obv mosplussat Sjukt fina syner annars, lite heroes omss! Inget hjältenamn i 36 handen, editera? ;O hahaha karman SAS, gjorde man bort sig så nu vet alla vad man nickar Citera
SasaOmerbasic Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Ville plocka fram din uppmärksamhet Citera
Kvastfan Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 var du tvungen lägga ut den där ? sasaomberbasicsDAS?D Citera
SasaOmerbasic Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 såå. Tror föresten att det finns en converter till HHs från Boss media som autokorrigerar från ditt nick till HERO. googla de. Citera
Kvastfan Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 såå. Tror föresten att det finns en converter till HHs från Boss media som autokorrigerar från ditt nick till HERO. googla de. tyckte inte om det du gjorde nyss tack iaf att du tog bort inlägget, men men Citera
SasaOmerbasic Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 tyckte inte om det du gjorde nyss tack iaf att du tog bort inlägget, men men mehhh den låg uppe i 1 minut. ber om ursäkt å det grövsta. Tänk om jag inte uppmärksammat det? Då hade den legat där för alltid säkert. Tycker jag förtjänar ett tack, o en glad gubbe. faktikst Citera
Kvastfan Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 mehhh den låg uppe i 1 minut. ber om ursäkt å det grövsta. Tänk om jag inte uppmärksammat det? Då hade den legat där för alltid säkert. Tycker jag förtjänar ett tack, o en glad gubbe. faktikst okej då, tyty Citera
SasaOmerbasic Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 okej då, tyty Sådär ja! Så är vi lite nogrannare i framtida poster av handhistorys. GL vid borden! Citera
Kvastfan Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 Sådär ja! Så är vi lite nogrannare i framtida poster av handhistorys. GL vid borden! jag är ny! jag är micro! men jag ¨älskar fortfarande Bajen <3 Citera
Kvastfan Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 Skönt att vända tillbaka dynget, vaknar självmant kl 08.30, det var bra längesen det första låten för idag blev denna! inte direkt otippad! finns ingen bättre låt att starta dagen med OMSS Grafen so far denna månad! Citera
Jimmy_Pistol Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 obv sprungit som en gud sista 4k händerna?^^ Citera
Kvastfan Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 obv sprungit som en gud sista 4k händerna?^^ nejdå, vart får du det ifrån Citera
madken1 Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 nejdå, vart får du det ifrån obv sant, beeing u... Citera
Kvastfan Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 Jag blir så glad när jag såg detta! men frågan är hur människan vågar uttala sig såhär efter att bajenfansen hälsat på honom... – Jag hade inte förväntat mig att sådana här saker skulle ske i lugna Sverige, men jag har varit med om betydligt värre saker i Uruguay. Det här gör mig bara ännu mer motiverad att göra bra ifrån mig i AIK, säger han till SvD. WP SAS, vi blir nog gladare nu! Citera
Kvastfan Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 Spelade 540 händer, stod helt stilla, spelade dåligt, var inge taggad så la ner. slutade 143 kr plus haha Inge mer spel ikväll, träning nu sen är tyvärr grindlägenheten upptagen av ***safton" Imorgon blire supergrind. ska köttaköttakötta! Citera
cab Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Jag blir så glad när jag såg detta! men frågan är hur människan vågar uttala sig såhär efter att bajenfansen hälsat på honom... – Jag hade inte förväntat mig att sådana här saker skulle ske i lugna Sverige, men jag har varit med om betydligt värre saker i Uruguay. Det här gör mig bara ännu mer motiverad att göra bra ifrån mig i AIK, säger han till SvD. WP SAS, vi blir nog gladare nu! Hur kan man bli glad över något så pinsamt, man har ju slutat räknat hur många gånger bajenfansen gör bort sig nu. Han är en fotbollsspelare inte bajensupporter. Vilken vettig person skulle vilja spela i en klubb i kris samt i div 1 om det finns andra alternativ? Citera
simonlofberg Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Jag blir så glad när jag såg detta! men frågan är hur människan vågar uttala sig såhär efter att bajenfansen hälsat på honom... – Jag hade inte förväntat mig att sådana här saker skulle ske i lugna Sverige, men jag har varit med om betydligt värre saker i Uruguay. Det här gör mig bara ännu mer motiverad att göra bra ifrån mig i AIK, säger han till SvD. WP SAS, vi blir nog gladare nu! Finns det något youtube klipp från detta? Citera
Orrarah Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Hur kan man bli glad över något så pinsamt, man har ju slutat räknat hur många gånger bajenfansen gör bort sig nu. Han är en fotbollsspelare inte bajensupporter. Vilken vettig person skulle vilja spela i en klubb i kris samt i div 1 om det finns andra alternativ? "Forza bajen siempre" Citera
Crappy Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Jag blir så glad när jag såg detta! men frågan är hur människan vågar uttala sig såhär efter att bajenfansen hälsat på honom... – Jag hade inte förväntat mig att sådana här saker skulle ske i lugna Sverige, men jag har varit med om betydligt värre saker i Uruguay. Det här gör mig bara ännu mer motiverad att göra bra ifrån mig i AIK, säger han till SvD. WP SAS, vi blir nog gladare nu! Hoppas du skämtar? Är det bra fotboll vi vill ha? På vilket sätt främjar ett beteende likt detta en bättre fotboll? Fan det ska vara kul med fotboll. Det här är fan inte kul! Citera
Kvastfan Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 Hoppas du skämtar? Är det bra fotboll vi vill ha? På vilket sätt främjar ett beteende likt detta en bättre fotboll? Fan det ska vara kul med fotboll. Det här är fan inte kul! varför ska jag skämta ? han är en svikare! man snackar inte gott om bajen undertiden man spelar i sitt favorit lag som tog honom till Villareal, säger att han vill avsluta sin karriär i hammarby för att hans barn ska få se honom i hammarbytröjjan! laget i hans hjärta! Samtidigt sa han att han aldrig skulle kunna sätta på sig aik tröjjan och spela för dom! allt han sa är bara bullshit!!! ALLT HANDLAR OM RESPEKT!!! han hade inte vart ett skit utan hammarby! Citera
SasaOmerbasic Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Jag blir så glad när jag såg detta! men frågan är hur människan vågar uttala sig såhär efter att bajenfansen hälsat på honom... Wow! du verkade sympatisk osv, men mitt omdömme vart helt off. Blir man glad av detta är man en idiot utan något vidare fotbollsintresse. Varför skulle han inte våga uttala sig? För att det kommer några fjuniga idioter och hälsar på? Bajenfans visar ännu en gång hur patetiska dem är. Klart han inte spelar i krisgänget Hammarby om intresse finns från andra klubbar. Kamma dig, och väx upp osv. Sådana som du förstör våran älskade fotboll, och det uppskattas inte av oss som har ett genuint intresse. Hoppas idioterna identifieras och portas från alla läktare i hela sverige. Sånt drägg kan hålla sig hemma imo. varför ska jag skämta ? han är en svikare! man snackar inte gott om bajen undertiden man spelar i sitt favorit lag som tog honom till Villareal, säger att han vill avsluta sin karriär i hammarby för att hans barn ska få se honom i hammarbytröjjan! laget i hans hjärta! Samtidigt sa han att han aldrig skulle kunna sätta på sig aik tröjjan och spela för dom! allt han sa är bara bullshit!!! ALLT HANDLAR OM RESPEKT!!! han hade inte vart ett skit utan hammarby! Haha, svikare, respekt? Är Hammarby någon form av maffia eller brödraskap eller liknande? Vi snackar om en medioker klubb i ett ytterst mediokert land rent fotbollsmässigt. Skärpning nu. Citera
Crappy Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 varför ska jag skämta ? han är en svikare! man snackar inte gott om bajen undertiden man spelar i sitt favorit lag som tog honom till Villareal, säger att han vill avsluta sin karriär i hammarby för att hans barn ska få se honom i hammarbytröjjan! laget i hans hjärta! Samtidigt sa han att han aldrig skulle kunna sätta på sig aik tröjjan och spela för dom! allt han sa är bara bullshit!!! ALLT HANDLAR OM RESPEKT!!! han hade inte vart ett skit utan hammarby! Aha Du är inte ett skit intresserad av fotboll. Du är bara intresserad av huligan kulturen. Nåja då spelar det såklart ingen roll om det är kul med fotboll eller inte. Det skulle lika gärna kunna handla om rätt konsum butik eller inte. Bara det är häftigt, coolt att komma ett helt gäng mot en person och hota. Det enda som spelar roll för dig är att det är coolt att skrämma en spelare till tystnad, eller häftigt att skrämma en spelare att spela sämre, eller rent av inte spela alls. Ja inte leder det till bättre fotboll iaf. Trist. Dessvärre är det, det här som förstör fotbollen och allt kul och roligt runt om kring. Du kommer en dag förstå det, en dag när du inte kan ta med dina egna tioåriga barn på en match iklädda lagets tröja. För kul får de inte, inte när de inte kan gå och pissa utan att riskera stryk av tuffa, häftiga huliganer i gäng om 20st Japp det är bra för sporten med hulliganer (obs ironi) Citera
Kvastfan Postad 11 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2010 Wow! du verkade sympatisk osv, men mitt omdömme vart helt off. Blir man glad av detta är man en idiot utan något vidare fotbollsintresse. Varför skulle han inte våga uttala sig? För att det kommer några fjuniga idioter och hälsar på? Bajenfans visar ännu en gång hur patetiska dem är. Klart han inte spelar i krisgänget Hammarby om intresse finns från andra klubbar. Kamma dig, och väx upp osv. Sådana som du förstör våran älskade fotboll, och det uppskattas inte av oss som har ett genuint intresse. Sådana som mig som förstör fotbollen ? jag älskar fotboll och är uppväxt med fotboll sen barnsben, Jag älskar Hammarby och tycker det han GJORT är totalt jävla respekt löst och rent åt helvete på ful svenska! hade du vart lika förälskad i ett lag så hade du förstått mig, vi kan ta crabby som ett exempel. hade Teddy L bytt lag från Elfsborg till era största rivaler som ni tycker minst om i världen! så hade du förstått mig! Det han har gjort är totalt fel och jag tycker det är rätt det dom gjort. jag står för det! han ska få höra att han gjort fel! bajenfansen som var på aiks träning idag kmr aldrig röra honom! ingen har ens tanken att röra honom!! tro mig, rör bajare en AIK spelare kmr det bli lika åt andra hållet! att aik kmr besöka bajenspelare! dom vill snacka med honom och visa att det han gjort fel! Citera
Recommended Posts