Gå till innehåll

Kvastfan, svs micro & sportsbetting


Kvastfan

Recommended Posts

  • Svars 738
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var upp som mest 910kr ikväll. startar teamviewer med fjortis och då vänder allt. bom bom bom o jag var 260 back för kvällen och svs stänger. shit va tilt jag är! här är några händer som sabbade min fina kväll! obv kan jag inte vinna. förövrigt nöjd med kvällen!

 

***** Hand History for Game 1256386426 ***** (Party)

$50.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, March 03, 02:32:17 ET 2010

Table Anna 49 (Real Money)

Seat 5 is the button

Seat 1: Hero ( $195.50 USD )

Seat 3: Fishfinder ( $536.36 USD )

Seat 4: Duuudee ( $18.60 USD )

Seat 5: ostra_aros ( $30.21 USD )

Hero posts small blind [$0.50 USD].

Fishfinder posts big blind [$1.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ 7s 7d ]

Duuudee folds

ostra_aros folds

Hero calls [$0.50 USD]

Fishfinder raises [$2.00 USD]

Hero calls [$2.00 USD]

** Dealing Flop ** [ Jc, 7c, Js ]

Hero checks

Fishfinder bets [$4.50 USD]

Hero raises [$15.75 USD]

Fishfinder raises [$48.75 USD]

Hero raises [$121.87 USD]

Fishfinder raises [$365.61 USD]

Hero calls [$54.88 USD]

** Dealing Turn ** [ Qs ]

** Dealing River ** [ Ad ]

Fishfinder shows [Ac, Jh ]

Fishfinder wins $226.36 USD from main pot

Fishfinder wins $381.23 USD from main pot

 

 

Denna hand är tycker jag är standard PRE men det är vad jag tycker! Fiskbert 4betsfoldar 99procent av gångerna och den andra snubben spelade 60/5/0 över 250 händer. obv synar den fi och jag ger inte upp potten ppå flopp och torskar den. summeringen är väl KALLT spel.

 

***** Hand History for Game 1256386281 ***** (Party)

$50.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, March 03, 02:31:47 ET 2010

Table Anna 6 (Real Money)

Seat 5 is the button

Seat 1: Saanii ( $48.57 USD )

Seat 2: Brollan137 ( $240.80 USD )

Seat 3: Hero ( $174.00 USD )

Seat 4: Korris ( $158.13 USD )

Seat 5: Fiskbert ( $158.00 USD )

Saanii posts small blind [$0.50 USD].

Brollan137 posts big blind [$1.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ Qs Ad ]

Hero raises [$4.00 USD]

Korris folds

Fiskbert raises [$16.00 USD]

Saanii folds

Brollan137 calls [$15.00 USD]

Hero raises [$50.00 USD]

Fiskbert folds

Brollan137 calls [$38.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 5c, Jh, 7h ]

Brollan137 checks

Hero bets [$88.00 USD]

Brollan137 calls [$88.00 USD]

** Dealing Turn ** [ 5s ]

Brollan137 bets [$98.80 USD]

Hero calls [$32.00 USD]

** Dealing River ** [ 6h ]

Brollan137 shows [Qh, Qd ]

Brollan137 wins $66.80 USD from main pot

Brollan137 wins $355.39 USD from main pot

 

Br 4686kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

händer och whine på mig

 

Hand 1 HAHEHAHEHAEHOHOHO, svenska spel <3

 

Hand 2 kallt,kallt imho. Hade nog bara synat och gett upp flopp. Men vad vet jag?

 

Sen älskar den där lilla "skyllaifrånsigpåmigvinken" den är bara så underbar :)

 

Bara kriga på, du har ju fått testa att stacka mig också :) wp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet du att det är en hon? :o

Måste hålla med i vad du säger fjortis, mtp att tittis är en av de sämre regs jag mött på 1/2 iaf

 

Nej! Skrev nog det mest med tanke på nicket....kändes lättast :-D

 

Ok, inte mycket till svar dock mer än att hon e en sopa, får väl nöja mej med det o lira mer mot henne o skapa mig bilden själv,,,,:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ge gärna lite feedback på händerna jag posta där uppe. AQ handen!

 

Har inte orkat gått och lagt mig så satt mig o grinda Californication från säsoong 1. jävligt nötig serie, tack för tipset fredde!

 

Slog igång en grind när svs öppnad kl6, märkte direkt vilket supervärde det var så försökte ringa o väcka Discofjortis men det var ju omöjligt att få tag på honom.

 

Var helt sjuk värde. vid alla bord satt det minst 2 st som spelade 65/35/0 eller 45/14/3. en snubbe spelade 100bb, han gav mig nog 3-400kr på 30 minuter. kunde pusha rakt av 3bet 100kr me J10 :)

 

bra start på dagen 658kr, kör nya dagar 06.00

 

Br 5341kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

menar det!

Tycker också AQ handen är lite kall, sen synen med AQ högt mot fjortis är ju bara helt sjuk :D

 

haha ja ni har väl rätt om det!

 

Ja men va ska fjortis ha ? va reppar han på turn ? 55 99 ? fd ? eller max 1010. men tror han slår om 1010 pre :) så han måste ju vara tom imo :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha ja ni har väl rätt om det!

 

Ja men va ska fjortis ha ? va reppar han på turn ? 55 99 ? fd ? eller max 1010. men tror han slår om 1010 pre :) så han måste ju vara tom imo :D

 

ja precis.. vad reppar jag, varför kan jag inte bara få ha 22 där och skratta åt din syn istället ;(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja precis.. vad reppar jag, varför kan jag inte bara få ha 22 där och skratta åt din syn istället ;(

 

haha 22 för braa för att vara sant :) önsketänkande omss

 

 

 

Godmorgon! har bosatt mig i Fishftw lägenhet i 4 dagar nu när han är borta och spelar poker i Barca med Ludvvig och Starvin här på PF.

Kraven för att få låna lägenheten var städa och ha 10k på kontot när fish kommer tilllbaka, det ska jag fan lyckas med! kommer bli sjukt mkt grind dom här dagarna. Fyllt på kylskåpet. införskaffat kaffe och självförtroendet är på TOPP! ska även testa kvala in till 500krs texas varje dag, lyckas jag med det har jag stora möjligheter till 10k i rullen. älskar MTTs

 

nu kör vi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste ha ett allvarligt fel. spelar så jävla bra hela dagen, var upp 1.5k på 0.5-1 och nästan 700kr på 1-2 så tot ca 2.2k under dag. alla misstag som jag brukar göra var som bortblåsta. Spelade en vinnande poker.

 

Gjorde allt rätt. maximalt betalt vid nuts samt kunde lägga AA KK vid låga brädor, något jag haft problem med tidigare!

 

Sen händer det som ofta händer, jag gör brutala misstag som kostar mig massvis med pengar och vips så var jag bara 400kr plus för dag!!!!!!!!!!!!!!!

 

Torskade 1800kr inom loppet av 30 minuter.

Just nu känns det som jag vill lägga ner poker ett tag, känner bara ilska och fruktansvärt besviken på mig själv. Attt jag aldrig lär mig!

 

Edit: tack Disco för dom uppmuntrande orden! jag hoppas jag orkar grinda mer !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste ha ett allvarligt fel. spelar så jävla bra hela dagen, var upp 1.5k på 0.5-1 och nästan 700kr på 1-2 så tot ca 2.2k under dag. alla misstag som jag brukar göra var som bortblåsta. Spelade en vinnande poker.

 

Gjorde allt rätt. maximalt betalt vid nuts samt kunde lägga AA KK vid låga brädor, något jag haft problem med tidigare!

 

Sen händer det som ofta händer, jag gör brutala misstag som kostar mig massvis med pengar och vips så var jag bara 400kr plus för dag!!!!!!!!!!!!!!!

 

Torskade 1800kr inom loppet av 30 minuter.

Just nu känns det som jag vill lägga ner poker ett tag, känner bara ilska och fruktansvärt besviken på mig själv. Attt jag aldrig lär mig!

 

Edit: tack Disco för dom uppmuntrande orden! jag hoppas jag orkar grinda mer !

 

Usch fyfan vad äckligt... Jag har också vänt och raserat sånna brutalt bra plusdagar så vet hur det känns ;( Men försök att se det positiva i det negativa här. Du visade ju på att du kunde spela en suverän vinnande poker, försök att ta med dig det in i spelet nästa gång du lirar, så kommer det nog gå bra ska du se :-)

 

Nice låtar du posta, ock Mr. Beans är ju stört skön imo :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch fyfan vad äckligt... Jag har också vänt och raserat sånna brutalt bra plusdagar så vet hur det känns ;( Men försök att se det positiva i det negativa här. Du visade ju på att du kunde spela en suverän vinnande poker, försök att ta med dig det in i spelet nästa gång du lirar, så kommer det nog gå bra ska du se :-)

 

Nice låtar du posta, ock Mr. Beans är ju stört skön imo :D

 

tack för orden semiklonk! :) hur gick för dig igår ?

 

haha ja några klassiker jag diggar enormt mycket. satt och gjorde en ny spotifylista inatt pga allt jävla tiltande, några låtar från den listan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för orden semiklonk! :) hur gick för dig igår ?

 

haha ja några klassiker jag diggar enormt mycket. satt och gjorde en ny spotifylista inatt pga allt jävla tiltande, några låtar från den listan!

 

Lugnt, hope it helped! :D lira ju inget igår hade fullt upp med annat tyvärr.. blev dock lite idag men tyckte inte det var särskilt kul så la nert 200kr+ efter någon timme typ ;p

 

Nice fan! kan du inte länka listan då? ;D har obv tröttnat på min egen lista där jag i stort sett nött sönder alla låtar under grinden....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugnt, hope it helped! :D lira ju inget igår hade fullt upp med annat tyvärr.. blev dock lite idag men tyckte inte det var särskilt kul så la nert 200kr+ efter någon timme typ ;p

 

Nice fan! kan du inte länka listan då? ;D har obv tröttnat på min egen lista där jag i stort sett nött sönder alla låtar under grinden....

 

Jasså, såpass. jo självklart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli ännu roligare att följa nu :D Man får ju rysningar av detta!

 

haha perfekt det :) sporttorsk som man är så kan det nog komma några till godbitar senare ;)

 

Var ute på krogen igår med några irl polare från Gävle. det visar sig att det är 100dagar kvar till studenten, lamkött, mums ;) ser en brud som står med 2 öl i handen och jag kliver fram dyngrak och frågar, är det till killen din? hon svara med glimten i ögat, nej nej har ingen jag! perfekt blir svaret ;) vi små pratar och jag frågar om hon tar studenten iår och hon skrattar, nej nej det var några år sen det.

Ställer frågan om hur gammal hon tror att jag är. tjejen säger du är nog 91a!!!!!! jag bara tack för den ser jag så ung ut. hon bara JA!?!?!?! FML jag är förfan 88 och vänder ryggen och går..hon tar tag i mig och säger förlåt. mitt första svar var! du ska med mig hem ikväll! hon bara haha du var rakt på sak och börjar hångla uppp mig! första gången den funkar på länge ;) lyckas givetvis tappa bort na i jackkön och kvällen slutade kallt :D hahaha

 

 

 

Kör igångg ett grindpass och hittar 3inköp upp på 30 minuter. sen kommer set mot set 400bb pott och sen en dålig bluff för 400bb, denna hand. vet att Fi kan bomba 3 gator tom och jag har bestämt mig för att bluffa honom när han 3bettar pre!

 

 

***** Hand History for Game 1258241896 ***** (Party)

$50.00 USD NL Texas Hold'em - Friday, March 05, 04:47:36 ET 2010

Table Anna 37 (Real Money)

Seat 2 is the button

Seat 1: bollet ( $201.02 USD )

Seat 2: Hero ( $221.30 USD )

Seat 3: pitolas ( $154.87 USD )

Seat 4: JamieJinx ( $308.66 USD )

Seat 5: VLH ( $99.00 USD )

pitolas posts small blind [$0.50 USD].

JamieJinx posts big blind [$1.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ Qd Th ]

VLH folds

bollet folds

Hero raises [$3.50 USD]

pitolas folds

JamieJinx raises [$10.00 USD]

Hero calls [$7.50 USD]

** Dealing Flop ** [ 7h, 4s, Kd ]

JamieJinx bets [$16.87 USD]

Hero calls [$16.87 USD]

** Dealing Turn ** [ 3s ]

JamieJinx bets [$31.00 USD]

Hero calls [$31.00 USD]

** Dealing River ** [ Jd ]

JamieJinx bets [$67.00 USD]

Hero raises [$162.43 USD]

JamieJinx calls [$95.43 USD]

Hero shows [Qd, Th ]

JamieJinx shows [As, Kc ]

JamieJinx wins $432.03 USD from main pot

 

 

Slutade 484kr plus detta pass

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ute på krogen igår med några irl polare från Gävle. det visar sig att det är 100dagar kvar till studenten, lamkött, mums ;) ser en brud som står med 2 öl i handen och jag kliver fram dyngrak och frågar, är det till killen din? hon svara med glimten i ögat, nej nej har ingen jag! perfekt blir svaret ;) vi små pratar och jag frågar om hon tar studenten iår och hon skrattar, nej nej det var några år sen det.

Ställer frågan om hur gammal hon tror att jag är. tjejen säger du är nog 91a!!!!!! jag bara tack för den ser jag så ung ut. hon bara JA!?!?!?! FML jag är förfan 88 och vänder ryggen och går..hon tar tag i mig och säger förlåt. mitt första svar var! du ska med mig hem ikväll! hon bara haha du var rakt på sak och börjar hångla uppp mig! första gången den funkar på länge ;) lyckas givetvis tappa bort na i jackkön och kvällen slutade kallt :D hahaha

 

HAHaha

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...