MacDaddy Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Finns det någon hemsida som samlar ihop alla slags bra erbjudanden som finns där ute på digitaltv, elektronik, resor mm... Citera
SoderKrippa Postad 17 Februari , 2010 Rapport Postad 17 Februari , 2010 Finns det någon hemsida som samlar ihop alla slags bra erbjudanden som finns där ute på digitaltv, elektronik, resor mm... Alltså, "bra erbjudanden" brukar ju inte alltid vara särskilt bra erbjudanden (tänker på flashiga skyltar i neon typ). Kolla prisjakt, kelkoo, pricerunners osv för att se lägsta pris för respektive vara. Min erfarenhet är att de täcker marknaden ganska bra, särskilt i Sverige. /SK Citera
MacDaddy Postad 17 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2010 tanken kom upp när jag tittade på telia.se där det ju finns en massa erbjudanden hela tiden på allt möjligt. Kan tänka mig att många andra siter har det samma. Citera
Recommended Posts