callen Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Nån mer än jag som lirade i fredags på klubben? Såg bara RaMz och gdaily där. Gick inget vidare, gjorde ett move mot en notorisk blindstealare när jag hade bb och den gången hade han tyvärr stål. Känns iaf bättre än att åka mot RaMz' montana banana. Åkte någonstans runt 35-40, hela 95 starter! Ska spela mörkpokern idag, nån mer härifrån? * RP, lite datum - QoS * Citera
Nusseman Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Ska spela mörkpokern idag, nån mer härifrån? Tilta mig inte! Jag ska inte spela mitt absoluta favvospel, för jag ska till skogen och grilla korv! Visserligen med mina barn, men ändå... Citera
Candolim Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Imponerande med så många startande! Citera
gdaily Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Ja, jag hade förvisso trott på hundra, men ändå... Exakt ett år sedan nu som Klubben knäckte kortxen Citera
RaMz Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Känns iaf bättre än att åka mot RaMz' montana banana. LOL? Morbo spelade också, tråkigt att alla juniorer är så kalla bara. Själv så hade jag svårt att återhämta mig sedan jag foldade på rivern i en 17k pott där jag borde synat med A-högt men inte hade guts nog. Citera
Crippo Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Sjäjv hade jag trott på 60 gubbar. Men så dök det upp 40 gubbar till kl.1855 lol Det blev lite försenat men.... Dessutom Ola så var det också snart ett år sedan den eminenta tävlingsledningen från kortoxen inkorporerades i klubben. Citera
callen Postad 28 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2005 Känns iaf bättre än att åka mot RaMz' montana banana. LOL? Morbo spelade också, tråkigt att alla juniorer är så kalla bara. Själv så hade jag svårt att återhämta mig sedan jag foldade på rivern i en 17k pott där jag borde synat med A-högt men inte hade guts nog. Du höjde min bb med 93 nån måndagsturnering och synade ner när jag ställde in med 44...slaskare! Citera
Hjort Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Du höjde min bb med 93 nån måndagsturnering och synade ner när jag ställde in med 44...slaskare! Du är bara upprörd för att Ramz gjorde en expertmässig read på dig och insåg att han hade ett levande överkort. Vad är det för tävlingar förresten? Det vore ju guld att få lira nolimit lowball. Citera
Ector Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Morbo spelade också, Och jävligt bra spelade han också. I alla fall under den dryga timme jag va med innan jag pissade bort min stack på två dåliga läsningar. Jag raisar till 200 UTG+2 på 25-50 blinds. Morbo synar. Flop KT8 med två hjärter jag betar 400 syn från Morbo turn offsuit J jag betar ungefär pott, syn från Morbo. River blank jag bettar 3k syn från Morbo. Jag har AQ hj och han lyckas att inte torska särskilt mkt med JJ i hålet. Imponerande tycker jag i a f. Citera
Ector Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Ska spela mörkpokern idag, nån mer härifrån? Jag kommer spela. Springer till Norra Brunn i pausen och gör mitt gig, sen tillbaka och vinner Citera
RaMz Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Yes, Morbo is the shit. Grymt bra. Tycker det va synd att det var så snabb struktur, det vart inte så mkt spel. lycka till i mörkpokern för er som kan spela det. Citera
RaMz Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Du höjde min bb med 93 nån måndagsturnering och synade ner när jag ställde in med 44...slaskare! Value. Citera
obby Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 RaMz drar ut victor med runner-runner-färg, men bjuder alla på mcdonalds för pengarna ;D Citera
Nick_the_Swede Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Jag har alltid undrat varför det heter Elitloppspokern, med betoning på "lopp" då. Nån som kan upplysa mig om detta? Citera
giggz Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 För att den avgörs i samband med Elitloppet (trav) ? Citera
Nick_the_Swede Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 För att den avgörs i samband med Elitloppet (trav) ? Ok. Tack. Citera
Recommended Posts