Gå till innehåll

Kariyou77 - Hobbyspelare eller proffs?

Recommended Posts

• Svars 264
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Ja grymt kul ska det bli, kan få med mig flickvännen också :)

Det är tre nätter på ett hotell, nätterna 24-26. Förhoppningsvis även 27-30 eftersom EPT finalbordet spelas den 30 ;)

Postad

Spelar totalt 54 SnG's idag över 3 sessioner. Spelade inte helt på topp idag utan spelar dåligt i några av dem, tråkigt men sant. Drog dock inte lika illa idag så det slutade med gröna siffror i alla fall, exakt 100$ plus vilket motsvarar 5,9% roi.

Nu ligger jag 900$ back på 33$ nivån om man inte räknar med rakebacken för då ligger jag några $ plus. Ska dock vända dessa -4,8% roi på 569st till +5% när jag spelat 2000st!

Sovmorgon imorgon och jag har nog hittat biljetter till Monaco!

Har även pratat med rektorn och han verkade inte alltför sur över att jag ska dra iväg så nu känns det fint!

Väntar bara på besked från flickvännen ifall hon kan åka med eller inte så troligtvis beställer jag biljetter imorgon eller senast onsdag.

Lycka till alla hajar (och fiskar)! =)

Postad

Jag spelade 71 SnG's idag över 4,5h timmar och tre eller fyra sessioner. Tror det är fyra.

Jag slutar BE, lite mer än 0,5BI back. Det känns som att jag spelar bra i de flesta, kanske lite löst i några.

Måste sätta mig ner och analysera alla spelade SnG's också men det är så otroligt tråkigt när jag börjar få volym på dem...

Jag har beställt biljett till Monte Carlo nu och det kostar mig 4000 SEK tur&retur vilket är rena kapet. I'm on my way now!

Postad

Nu sitter man hemma och har stått över skolan idag. Opererade käken igår och ser ut som en hamster nu ungefär samtidigt som varje tugga man tar känns som en käftsmäll.

Ska kolla på filmen "Blood Diamond" i brist på nya filmer och sen ska jag försöka ägna dagen åt att knapra piller, spela poker och räkna matte.

Postad

Såg en kille som spelade mina 33$ som spelar med 10%roi och ligger sammanlagt plus lite över $7k på strax under 2000 spel. Hur han lyckas är för mig ett stort frågetecken, spelar han väldigt få bord, tight som få eller undviker han de flesta regsen. Jag har tänkt att följa hans spel några timmar någon gång för att ta reda på hans "hemlighet"

Jag har spelat en del SnG's idag och ligger ungefär plus minus noll. Tror jag ligger 1BI plus idag. Mitt HEM bråkar lite med mig just nu då den skriver inköp på 11$ fast det ska vara 33$.

Ska försöka plugga lite matte nu så blir det nog mer spel senare sen.

Postad

Update:

Nivå: 33$

Spelade: 691st

Roi: -4,0%

Mål: +5% roi vis 2000 spelade. 1208st kvar och då behöver jag i princip spela med 10% roi på dessa för att nå målet. Höga mål ska man ha!

Postad

Slutar spela för dagen innan jag tiltar.

Just precis nu är jag trött på att variansen "aldrig" betalar av mig för att jag spelar.

När det börjar å lite bra en stund så kommer en period då jag förlorar ca 10BI i rad.

Går det dåligt en stund så kommer det inte något som gör att jag ens får tillbaka lite.

Tilt? Kanske. Tiltade när jag spelade? NEJ =)

Postad

Satte mig ner och spelade lite trots att jag inte var sugen för att jag tyckte att det var slöseri på tid att inte spela när jag hade chansen.

Plussar 12BI idag och drar otroligt fint ;)

Lite uppsving kändes väldigt bra, kul att kasta en 2outare i ansiktet på de som jag vet har dragit ut mig riktigt illa =)

Har nu spelat runt 750SnG och ny update med info kommer vid 1000st spelade. Hoppas vara nere/uppe på BE då iaf.

Postad

Har spelat 30st SnG's hittills idag istället för att plugga matte. Idag har det svängt rejält men med 4 första platser i de sista 5 spelade så lyckas jag hålla det på minus 1BI än så länge. To be continued!

Postad

Spelade 75st totalt idag över 4,4h och backar ungefär 2 inköp. Det är väl ganska lugnt, det täcker rakebacken upp med råge.

Har skrämmande 20% 5:e platser idag dock. Har haft lite oflyt i början av SnG's idag men däremot fått dealern med mig lite grann i bubbelspel och till viss mån i HU.

Sista provet på gymnasiet imorgon och efter det är det nya tag igen! =)

Ska även diskutera en rakeback deal med min personliga VIP manager imorgon, om de nu kan hålla tiden med det.

Postad

Ett av mina mål var att vara helt tiltfri på min 19:års dag. Jag kan väl inte säga att jag har nått ända dit än så målet skjuts upp till min 20:e födelsedag.

Dock har jag kommit väldigt långt på vägen och mina förluster över påskhelgen hjälpte mig mycket med den biten.

En annan sak jag måste bli bättre på är att analysera mitt spel. Jag ska sätta mig och analysera mer än jag gör och hitta någon vettig att diskutera lite Turbo SH SnG strategier med!

Postad

Tänkte inte spela men pratade med killen som jag gjorde dealen med och den kommer att träda i kraft 1:a maj och då måste jag ha clearat min bonus på 1000$ och i skrivande stund kräver det ca 180SnG's till vilket i sig inte är några som helst problem men jag ska ju iväg en stund ;P

Spelade hur som helst 43 SnG's idag över 2,3 timmar och två sessioner. Har väldigt hög ITM men har dragit lite illa HU idag så ligger nästan 2BI back ändå.

Får spela och packa efter praktiken imorgon, på lördag bär det förhoppningsvis av mot Monte Carlo! =)

Postad

Spelade lite idag och gick plus runt 150$. Spelade bra men drog även bra.

Ska börja packa inför resan imorgon. Planet har blivit försenat så jag åker 12:45 istället vilket tar bort en hel dag i Monte Carlo men förhoppningsvis kommer jag dit i alla fall :)

Ha det gött så länge allihop och jag tar med laptopen så någon update kan det nog bli!

Postad
Spelade lite idag och gick plus runt 150$. Spelade bra men drog även bra.

Ska börja packa inför resan imorgon. Planet har blivit försenat så jag åker 12:45 istället vilket tar bort en hel dag i Monte Carlo men förhoppningsvis kommer jag dit i alla fall :)

Ha det gött så länge allihop och jag tar med laptopen så någon update kan det nog bli!

lycka till i monte carlo:-D

• Skapa nytt...