Gå till innehåll

EPT Köpenhamn - diskussionstråd


valterego

Recommended Posts

Puh. Vilken fantastisk vecka det här varit. Följde med Anton redan från Sundsvall hela vägen hit till Köpenhamn, och nu få se honom klonka i EPT! Låg i feber hela gårdagen och yrade om den danska maffian som var efter mig på grund av hästbettingssystem jag skulle knäcka (hade verkligen tokhög feber och livebloggade från feeden på hotellrummet) och nu få en monsterlång heads up.

 

Kul iaf med en svensk vinnare och en riktig värdig sådan! Kul att bäst spelare vann! Grattis Anton!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ÄNNU en turnering då jag åker ut i slutet... FYFAN VAD JAG HATAR TURNERINGAR!!!

Har tagint mig riktigt långt flera gånger nu... Är så trött på att åka precis innan de stora pengarna... Tar fan på psyket att aldrig klonka en stor vinst....

Nu hade jag en bra stack, låg 5a med 20 kvar, en AJ mot AK senare var man shortstack. Ställer med A8 och får syn av AK IGEN. Ingen klonk denna gång heller.

Mår upriktigt dåligt över att ta mig så långt så många gånger och ändå snubbla precis innan mållinjen. Är så fruktansvärt knäckande. Och alla säger att "hang in there" du vinner en snart, du är ju så nära m.m. Men när kommer den??

 

Nu 19e plats=245$

1a 11 700$

Det är verkligen inte kul...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finfint ante.

 

ÄNNU en turnering då jag åker ut i slutet... FYFAN VAD JAG HATAR TURNERINGAR!!!

Har tagint mig riktigt långt flera gånger nu... Är så trött på att åka precis innan de stora pengarna... Tar fan på psyket att aldrig klonka en stor vinst....

Nu hade jag en bra stack, låg 5a med 20 kvar, en AJ mot AK senare var man shortstack. Ställer med A8 och får syn av AK IGEN. Ingen klonk denna gång heller.

Mår upriktigt dåligt över att ta mig så långt så många gånger och ändå snubbla precis innan mållinjen. Är så fruktansvärt knäckande. Och alla säger att "hang in there" du vinner en snart, du är ju så nära m.m. Men när kommer den??

 

Nu 19e plats=245$

1a 11 700$

Det är verkligen inte kul...

 

snyggt postat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymt snyggt! Vet inte hur många gånger jag tänkte "Mhmm...det är därför han sitter där och jag ligger hemma och spelar lowstakes..." :-)

 

Is i magen hela vägen. Muy impressivo Ante. WP!

 

Hmm... Betyder det här att vi inte får vara dina hyresvärdar längre?

 

HeFo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"såååååuuuuja!"

 

Hehe now you're talking! Kom till Pappa Skåne!!

 

 

 

 

OnT: Självklart har Ante sprungit overkligt bra återigen men cred nog kan inte ges för att verkligen orka nöta på i HUn och inte ge upp efter så mycket spelande, både på finalbordet och alla dagar innan. Speciellt när man tappat ledning genom beats sådär mot en dålig HUlirare. Risken är enorm att jag själv hade tiltat loss där om jag någonsin kommit så långt i något (lol right), hur mycket pengar och ära det än handlar om.

 

Så grattis Ante och ruskigt bra jobbat! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...