jestii Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 Tänkte inte på de detaljer som du nämnde, måste erkänna att filmen växte ett snäpp. Citera
Amutu Postad 7 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2010 scoop o miniftops kan det bli bättre. Julafton kom tidigt i år. Citera
Mecklenburgare Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 hur räknar du osv Den femte är obv hon med pannbandet! Citera
Amutu Postad 9 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2010 ahh hon verkar söt . Jag hade inte smetat hon svarta längst ner. Resten är jag allin på Citera
Mecklenburgare Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 ahh hon verkar söt . Jag hade inte smetat hon negern längst ner. Resten är jag allin på. wat, why not? den utan sverigetröja ofc Tar du inte pimpen lär du inte få smaka annat heller Citera
Amutu Postad 9 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2010 han hade oxå fått sig en omgång när man väl är igång. haha Citera
Amutu Postad 9 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2010 wat, why not? Ser inte okej ut, Men kör nog ändå iofs.. Citera
Supertequila Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 Jag hade inte smetat hon negern längst ner. Resten är jag allin på fy för ordval... svarta heter det. Inte kul o bli kallad svartskalle själv liksom.. Citera
Mecklenburgare Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 fy för ordval... svarta heter det. Inte kul o bli kallad svartskalle själv liksom.. Bruden i fråga är väl inte ens negrer, ser mer ut som en häftig solbränna. Tycker nästan hon ser bäst ut, även om man inte ser så mycket. Hon och bruden som är tvåa från vänster som ser ganska söt ut. De andra har jag inte mycket till övers för. Citera
Supertequila Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 Tänkte fan editera för att inte få en runk ban men... Ska man dö(läs, bli bannad) så ska man dö som Ferna med heder ! handlar väl inte så mkt om att bli bannad på ett halvtaskigt forum, utan inte späda på negativt laddade ord när vi själva tillhör en minoritet. Citera
Amutu Postad 9 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2010 Nu antar jag du levlar men om inte såå. Citera
Mecklenburgare Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 handlar väl inte så mkt om att bli bannad på ett halvtaskigt forum, utan inte späda på negativt laddade ord när vi själva tillhör en minoritet. Förstår inte, de svarta som jag känner har inget emot ordet neger. Citera
Supertequila Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 Nu antar jag du levlar men om inte såå. Anser jag inte neger är ett fult ord öht. levlar faktiskt inte, och det är ett fult ord. Förstår inte, de svarta som jag känner har inget emot ordet neger. wat? konstigaste jag hört på länge... Citera
Snygglenn Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 handlar väl inte så mkt om att bli bannad på ett halvtaskigt forum, utan inte späda på negativt laddade ord när vi själva tillhör en minoritet. en neger är ju alltid en neger.. /minoritet Citera
Supertequila Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 ovanligt att pf.s adolescent mob skulle nappa på det här... Citera
najvik Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 ovanligt att pf.s adolescent mob skulle nappa på det här... du praktiskt taget bad om det... Citera
Recommended Posts