Gå till innehåll

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Beställde en 27tums skräm från en hemsida. Betalade och allt var klart.

 

Har tagit en månad nu och jag har inte fått ngt. Jag har mailat 3ggr och första gången fick jag som svar att den skulle komma för en vecka sen Tors/Freda obv kom den inte. Mailade två gånger till men fick inget svar. Så idag ringde jag dit och då sa dom att skärmen finns inte mer till försäljning den är "OL" som han uttryckte sig.

 

Nu har jag hört av någon att jag kan begära att få en skärm som är typ 27tums (Dvs med samma upplösning eller högre upplösning om dom inte har samma upplösning. ) eller högre istället även fast priset kan vara mkt högre på den skärmen för att dom inte kunnat leverera min skärm fast att jag beställt den och att jag betalt för den varan. Kanske lite luddigt förklarat men tror den som vill förstå förstår vad jag menar. Stämmer detta ? Kan jag det ? Han sa att jag kunde få mina pengar tillbaka men om detta gick obv så vore det nice o få en 30tummare gratis typ pga deras misstag. Någon som vet vad som gäller.

Postad

Dem har, såvida det inte finns någon specialklausul för just detta företaget, ingen skyldighet att ersätta dig med en liknande/bättre vara utan mellanskillnad. Deras skyldighet är att återgälda dina pengar, alternativt ge dig credit för samma belopp som skärmen kostade. Ta kontakt med företaget i fråga och hör om det kan ordnas någon fin deal som "plåster på såret".

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...