KallOödmjukDiva Postad 21 April , 2010 Rapport Postad 21 April , 2010 Kraclob, HSrailtråden. "-Gullkines som lånade peter jepsens konto när han vann mot blom." Citera
Amutu Postad 21 April , 2010 Författare Rapport Postad 21 April , 2010 Ooooookeeeeej, Joggar du nu eller sover du ? Citera
Amutu Postad 21 April , 2010 Författare Rapport Postad 21 April , 2010 Beställde en 27tums skräm från en hemsida. Betalade och allt var klart. Har tagit en månad nu och jag har inte fått ngt. Jag har mailat 3ggr och första gången fick jag som svar att den skulle komma för en vecka sen Tors/Freda obv kom den inte. Mailade två gånger till men fick inget svar. Så idag ringde jag dit och då sa dom att skärmen finns inte mer till försäljning den är "OL" som han uttryckte sig. Nu har jag hört av någon att jag kan begära att få en skärm som är typ 27tums (Dvs med samma upplösning eller högre upplösning om dom inte har samma upplösning. ) eller högre istället även fast priset kan vara mkt högre på den skärmen för att dom inte kunnat leverera min skärm fast att jag beställt den och att jag betalt för den varan. Kanske lite luddigt förklarat men tror den som vill förstå förstår vad jag menar. Stämmer detta ? Kan jag det ? Han sa att jag kunde få mina pengar tillbaka men om detta gick obv så vore det nice o få en 30tummare gratis typ pga deras misstag. Någon som vet vad som gäller. Citera
SasaOmerbasic Postad 21 April , 2010 Rapport Postad 21 April , 2010 Dem har, såvida det inte finns någon specialklausul för just detta företaget, ingen skyldighet att ersätta dig med en liknande/bättre vara utan mellanskillnad. Deras skyldighet är att återgälda dina pengar, alternativt ge dig credit för samma belopp som skärmen kostade. Ta kontakt med företaget i fråga och hör om det kan ordnas någon fin deal som "plåster på såret". Citera
Amutu Postad 21 April , 2010 Författare Rapport Postad 21 April , 2010 Tackar. Orka med deal. Köper en själv ist. Citera
Amutu Postad 21 April , 2010 Författare Rapport Postad 21 April , 2010 Tänkte lira Spring poker week i GBG nästa torsda. Semi micro turre ngn som är på ? =) Montecarlo är föööör dyrt för lilla mig. Citera
Amutu Postad 21 April , 2010 Författare Rapport Postad 21 April , 2010 Jag kanske drar mig dit! gött då blir de hook up antar jag =) Citera
Qhunden Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 CDON har en Fujitsu 26" just nu för 2999:-, de har leverans på typ 2 dagar. Har själv beställt en. Citera
Amutu Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Postad 22 April , 2010 CDON har en Fujitsu 26" just nu för 2999:-, de har leverans på typ 2 dagar. Har själv beställt en. 1920 x 1200 px , Inte direkt vad jag vill ha. Vill ha större. Citera
Amutu Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Postad 22 April , 2010 apple cinema hd 30" funkar den bara för mac eller ? Citera
romanista85 Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 Vill du ha nötskärmen så köp Dells senaste skärm. Bra kvalité, snygg, grym panel och den har fått överlägsna recensioner. Den kostar en del men jag tycker den är värd det. Om du har studentkort eller dylikt så får du 10-15% rabatt hos Dustinhome. http://www.dustinhome.se/pd_5010380195.aspx Köp den, du kommer inte ångra dig! Citera
romanista85 Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 Den blir det kan jag lova. TY =) No problemo! Som tack för hjälpen kan du väl köpa faktum eller en majblomma Citera
Snygglenn Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 funkar den bara för mac eller ? Nope funkar bra till pc Citera
Klunken Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 apple cinema hd 30" Köp den! De bästa ja köpt ffs du kommer inte ångra dig Citera
KallOödmjukDiva Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 apple cinema hd 30"plusplusplusplus Lite jobbigt att hitta passande extra skärm om man vill lira med två skärmar. funkar den bara för mac eller ?Nope. Citera
Gäst Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 Köp den! De bästa ja köpt ffs du kommer inte ångra dig +++++++++ Citera
Recommended Posts