Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Kan tillägga att jag sög på geografin själv.

Verkar vara 2ndra största staden i hela bosnien.

http://en.wikipedia.org/wiki/Banja_Luka

Förstår ej det riktigt men är väl så om det står där.

hehe, skillnad på topp 10 och 2a största ;) men vem har koll liksom..

Edit:

Ingen du känner igen? Ystad är ganska litet så om du nämner ett namn så vet jag med stor sannolikhet vem det är :)

Postad
hehe, skillnad på topp 10 och 2a största ;) men vem har koll liksom..

Edit:

Ingen du känner igen? Ystad är ganska litet så om du nämner ett namn så vet jag med stor sannolikhet vem det är :)

Hmm, Nermina kanske ? Har glömt bort namnen på de flesta.

Men dom jag känner är typ,

Nermina, Amela o co, och några till men kommer inte på namnen just nu. Om du ger mig första bokstaven så kmr jag nog komma på det om jag känner till henne.

Postad
Hmm, Nermina kanske ? Har glömt bort namnen på de flesta.

Men dom jag känner är typ,

Nermina, Amela o co, och några till men kommer inte på namnen just nu. Om du ger mig första bokstaven så kmr jag nog komma på det om jag känner till henne.

Karate-Nermina?

Amela hade jag en i min klass som hette, Bakija. 87a. Stämmer?

Min flickvän är inte bosnier, hon är bara född där. Hennes farsa är serb och hennes morsa är kroat. Hon heter Aleksandra. Säger det dig något? :)

Postad
Karate-Nermina?

Amela hade jag en i min klass som hette, Bakija. 87a. Stämmer?

Precis Amela B. 87a

Hmm tror det finns två nerminor nu för tiden. En e väl karate-nermina och sen finns det en annan som umgås med några tjejer från oxie/malmö har jag för mig eller det kanske är samma person ?

Postad
Precis Amela B. 87a

Hmm tror det finns två nerminor nu för tiden. En e väl karate-nermina och sen finns det en annan som umgås med några tjejer från oxie/malmö har jag för mig eller det kanske är samma person ?

Det vågar jag inte svarar på, så bra koll har jag inte. Karate-Nermina har dock fått rätt mycket utrymme i lokala tidningen, därför jag har koll på henne, känner henne inte personligen. Du bor väl rätt långt upp i landet?

Postad
Hatar BMW och hade aldrig köpt en bmw. Varenda jäkel har en sån. Mercedes eller Audi får det vara annars cyklar jag hellre =)

Vad spelar det för roll om alla har bmw? Väldigt få har ju just m6an som är frääääsch

Postad

BMW lixom varje arab, yugge osv har en sån... MX whatever. Dom äter inte bröd på 3 år för att köpa sig nyaste BMWn. Föder upp 13barn och pungar ut social pengar och sen köper dom en BMW.. ne usch.

Postad
BMW lixom varje arab, yugge osv har en sån... MX whatever. Dom äter inte bröd på 3 år för att köpa sig nyaste BMWn. Föder upp 13barn och pungar ut social pengar och sen köper dom en BMW.. ne usch.

haha okay, tror faktist inte det är många som köper just M6

men andra bmw modeller är kanske sant.