Amutu Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Postad 18 April , 2010 Kan tillägga att jag sög på geografin själv. Verkar vara 2ndra största staden i hela bosnien. http://en.wikipedia.org/wiki/Banja_Luka Förstår ej det riktigt men är väl så om det står där. Citera
Amutu Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Postad 18 April , 2010 Nja, hon kom till Trelleborg först men flyttade till Ystad då hon var 12 år eller något sånt tror jag. Okok, Trevligt. Citera
Staash Postad 18 April , 2010 Rapport Postad 18 April , 2010 Kan tillägga att jag sög på geografin själv. Verkar vara 2ndra största staden i hela bosnien. http://en.wikipedia.org/wiki/Banja_Luka Förstår ej det riktigt men är väl så om det står där. hehe, skillnad på topp 10 och 2a största men vem har koll liksom.. Edit: Ingen du känner igen? Ystad är ganska litet så om du nämner ett namn så vet jag med stor sannolikhet vem det är Citera
Amutu Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Postad 18 April , 2010 hehe, skillnad på topp 10 och 2a största men vem har koll liksom.. Edit: Ingen du känner igen? Ystad är ganska litet så om du nämner ett namn så vet jag med stor sannolikhet vem det är Hmm, Nermina kanske ? Har glömt bort namnen på de flesta. Men dom jag känner är typ, Nermina, Amela o co, och några till men kommer inte på namnen just nu. Om du ger mig första bokstaven så kmr jag nog komma på det om jag känner till henne. Citera
Staash Postad 18 April , 2010 Rapport Postad 18 April , 2010 Hmm, Nermina kanske ? Har glömt bort namnen på de flesta. Men dom jag känner är typ, Nermina, Amela o co, och några till men kommer inte på namnen just nu. Om du ger mig första bokstaven så kmr jag nog komma på det om jag känner till henne. Karate-Nermina? Amela hade jag en i min klass som hette, Bakija. 87a. Stämmer? Min flickvän är inte bosnier, hon är bara född där. Hennes farsa är serb och hennes morsa är kroat. Hon heter Aleksandra. Säger det dig något? Citera
Amutu Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Postad 18 April , 2010 Karate-Nermina? Amela hade jag en i min klass som hette, Bakija. 87a. Stämmer? Precis Amela B. 87a Hmm tror det finns två nerminor nu för tiden. En e väl karate-nermina och sen finns det en annan som umgås med några tjejer från oxie/malmö har jag för mig eller det kanske är samma person ? Citera
Staash Postad 18 April , 2010 Rapport Postad 18 April , 2010 Precis Amela B. 87a Hmm tror det finns två nerminor nu för tiden. En e väl karate-nermina och sen finns det en annan som umgås med några tjejer från oxie/malmö har jag för mig eller det kanske är samma person ? Det vågar jag inte svarar på, så bra koll har jag inte. Karate-Nermina har dock fått rätt mycket utrymme i lokala tidningen, därför jag har koll på henne, känner henne inte personligen. Du bor väl rätt långt upp i landet? Citera
Amutu Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Postad 18 April , 2010 Japp , Det gör jag . Bodde tidigare i en by nära ystad som börjar på To.. Citera
Amutu Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Postad 18 April , 2010 Tänkte köpa den röda här på bilden. Audi s5 08a 3200mil. Polaren som säljer den är just nu i Brasilien så får bli när han kmr hem. Vad säger ni ? Citera
padrinosftw Postad 18 April , 2010 Rapport Postad 18 April , 2010 Kan noll om bilar så detaljer är redundant för mig, men sjukt fräsch var den iaf. Köpköpköp! Citera
Amutu Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Postad 18 April , 2010 Äre 3.0 TFSI motorn? Pris? Ne det är V8a 4.2L , 3.0TSFI kom senare. Pris, Vet ej än har inte diskuterat det så noga. Citera
Amutu Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Postad 18 April , 2010 körkort först imo haha, Håller på ! Citera
Hejjzan Postad 18 April , 2010 Rapport Postad 18 April , 2010 riktigt snygg. dem ligger på straks över 400 på blocket iaf. men själv så skulle ja vilja ha en sån här istället http://www.blocket.se/jonkoping/BMW_M6_Coupe_26484090.htm?ca=9&w=3 Citera
Amutu Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Postad 18 April , 2010 Hatar BMW och hade aldrig köpt en bmw. Varenda jäkel har en sån. Mercedes eller Audi får det vara annars cyklar jag hellre =) Citera
KallOödmjukDiva Postad 18 April , 2010 Rapport Postad 18 April , 2010 Hatar BMW och hade aldrig köpt en bmw. Varenda jäkel har en sån. Mercedes eller Audi får det vara annars cyklar jag hellre =) Ohhh så mkt pluss. Gillar iofs inte att cykla. Citera
Rooney Postad 18 April , 2010 Rapport Postad 18 April , 2010 Hatar BMW och hade aldrig köpt en bmw. Varenda jäkel har en sån. Mercedes eller Audi får det vara annars cyklar jag hellre =) Vad spelar det för roll om alla har bmw? Väldigt få har ju just m6an som är frääääsch Citera
Amutu Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Postad 18 April , 2010 BMW lixom varje arab, yugge osv har en sån... MX whatever. Dom äter inte bröd på 3 år för att köpa sig nyaste BMWn. Föder upp 13barn och pungar ut social pengar och sen köper dom en BMW.. ne usch. Citera
fowran Postad 18 April , 2010 Rapport Postad 18 April , 2010 Vill du döda serber eller våldta dom? Citera
Amutu Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Postad 18 April , 2010 Beror på vilka du menar Vanligt folk vill jag inte göra ngt med.. Dom andra hade jag viljat plåga till döds.. Citera
Hejjzan Postad 19 April , 2010 Rapport Postad 19 April , 2010 BMW lixom varje arab, yugge osv har en sån... MX whatever. Dom äter inte bröd på 3 år för att köpa sig nyaste BMWn. Föder upp 13barn och pungar ut social pengar och sen köper dom en BMW.. ne usch. haha okay, tror faktist inte det är många som köper just M6 men andra bmw modeller är kanske sant. Citera
cab Postad 20 April , 2010 Rapport Postad 20 April , 2010 haha okay, tror faktist inte det är många som köper just M6men andra bmw modeller är kanske sant. även den är en pizzaracer dom bakar väl bara några fler Citera
Recommended Posts