Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

De värsta "rasisterna" är ju ofta vi invandrare. Så jävla trött på att de förstör mitt rykte mer och mer. Hur svårt är det att bete sig som en vettig människa och inte en skrikig jävla attentionwhore som gör allt för att synas? Alla vettiga invandrare jag känner tycker likadant och skulle tro att det är väldigt utbrett men tyvärr är det bara de skrikiga invandrarna folk lägger märke till

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Ni som själva är invandrare borde väl inse att det inte spelar någon roll om de är specifikt invandrare?

Nu är jag korkad eller så förstår jag inte riktigt vad du menar. Förklara..

Postad
Ni som själva är invandrare borde väl inse att det inte spelar någon roll om de är specifikt invandrare?

det gör det verkligen inte, problemet är folk som drar slutsatser som får konsekvenser för andra invandrare utifrån detta.

Postad
Nu är jag korkad eller så förstår jag inte riktigt vad du menar. Förklara..

Som okocha sa, det är ju sociala och kulturella grejer som gör detta, detta förstår du ju såklart men det är viktigt att man inte kopplar ihop de två inför våra nästkommande. Alltså att det inte är egenskapen "kommer från irak" utan "blivit misshandlad av sin fyllofarsa" som tar fram illdåden.

Postad

aha jo , Men tyvärr så blir det att det blir ord som "invandrare" "blatte" ist för riktat direkt till personer. Så fort en invandrare gör något kriminellt så blir det mer att man ser det som alla är likadan än om en svensk gör samma sak.

Känns så iafall..

Postad
aha jo , Men tyvärr så blir det att det blir ord som "invandrare" "blatte" ist för riktat direkt till personer. Så fort en invandrare gör något kriminellt så blir det mer att man ser det som alla är likadan än om en svensk gör samma sak.

Känns så iafall..

exakt, du gjorde det ju nyss själv.

Postad

Jo det är sant , Men nu har jag oxå fått den influensan av alla andra som tänker så. Ofta det blir så att man får förklara att man inte är en idiot till invandrare för att bli accepterad.

Postad

En persons facebook meddelande.

XXXXX Vem fan snor grannens tvätt i tvättstugan?!?!?! Finns folk till allt!!

för 2 timmar sedan · Kommentera · Gilla

haha, hur orkar man ?

En annan som berör ämnet tidigare:

XXXX jag är varken nazist eller rasist, jag är pianist..jag trycker ner både svarta och vita.

tis kl. 19:11 · Kommentera · Gilla

Postad
:-) Värt läsningen omss.

obv tack för länken är på sida 7 just nu. Tror jag väntar med resten tills imorgon är trött . Men riktigt intressant. Synd man har flickvän nu annars hade jag fart iväg och gjort ngt liknande bara för att se världen.

Postad

Nu har man fått en resa för 3 personer till vegas i sommar. Skön RB manager man har som har fixat det. Tänkte byta hotell dock . Flyg ingår med obv.

Hotell:

http://www.goldennugget.com/

Ny byggt hotell som öppnade November 2009. 5* av ruskigt hög klass,

kolla

bilderna!

Rum: Deluxe, Carson Tower

Upplevelse:

Apollo Night Flight över Las Vegas strip

Ta en helt oförglömlig tur över Las Vegas Strip på kvällstid. I priset

ingår transport till och från hotellet. Helikopterturen inleds med ett

glas champange."

Postad
Nu har man fått en resa för 3 personer till vegas i sommar. Skön RB manager man har som har fixat det. Tänkte byta hotell dock . Flyg ingår med obv.

Hotell:

http://www.goldennugget.com/

Ny byggt hotell som öppnade November 2009. 5* av ruskigt hög klass,

kolla

bilderna!

Rum: Deluxe, Carson Tower

Upplevelse:

Apollo Night Flight över Las Vegas strip

Ta en helt oförglömlig tur över Las Vegas Strip på kvällstid. I priset

ingår transport till och från hotellet. Helikopterturen inleds med ett

glas champange."

Hur i helvete bar du dig åt för att fixa detta? :D

Postad

Jag krävde och sa vad jag ville ha.

Skickade ett mail och begärde 3 resor till vegas i sommar så skötte RB Managern resten.

Gäller att ligga på annars blir det inget :)