dlinder Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Funderar på att säga upp mitt vanliga kontokort och istället köra OKQ8 VISA kreditkort (riktigt bra villkor) på heltid. Frågan är: Kan sajterna kreditera (dvs sätta in pengar på) detta kort (eller kreditkort i allmänhet)? Hur funkar det? Är lite nyfiken, för har haft ICA Mastercard det senaste året, med problemet att inga sajter har kunnat sätta in pengar på det (går tydligen inte med några Mastercard iaf). Citera
swahnroger Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Om det är ett riktigt VISA så borde det ju funka. Men fråga OKQ8, dom borde veta. Citera
jnxjnxy Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Borde inte va några problem kan man tycka.. men skadar ju inte att ha två kontokort när du behöver komma åt dina egna pengar? Eller menar du att du ska flytta lönekontot till kreditkortet? Jag har fyra kort. Citera
Midway Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Här vill jag också gärna ha ett svar! Eftersom OKQ8 VISA är så pass nytt, och de var tvungen att gå igenom ett jävla byråkratiskt system för att få till detta. (t.o.m starta en bank) så undrar man ju. Jag har inte fått några uppgifter från OKQ8, såsom Bankkontonummer, clear etc. Enda jag har fått är nå inbetalningskort, har suttit och lurat i fåtöljen mycket över detdär, om det isåfall skulle vara möjligt att få lönen utbetald dit etc. Citera
Recommended Posts