Gå till innehåll

Val av pokersite


gnux_

Recommended Posts

Hej vet inte riktigt vart jag ska lägga tråden men hoppas på svar här.

 

Har spelat på svs ett tag men börjar tröttna. Funderar på att byta site men till vad?

 

Spelar på låg nivå och vill gärna ha något bra nätverk eller fristående men inte bossmedia. Funderat på titan poker, fulltilt ( men är väl mest ryssar och tyskar på de lägre där?) annars kanske unibet? Den här nya siten Winner är det nått att hänga i granen?

 

Tack för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nehe, antog att du ville spela där det var mest profitabelt.. förstår dock inte hur du tänker dig att vi ska kunna hjälpa dig när du inte skriver överhuvudtaget vad du letar efter. Finns en hel drös av pokersidor att välja mellan, du får nog specificera dig lite mer.

 

Spelar mest CG och turneringar mer sällan. Vill ha en seriös site med bra stämmning och bra värde. Schysst klient som inte är med i Bossmedia nätverkert.

Är Ipoker bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket nätverk är Redkingkings? Jag är nog lite i samma läge som dig gnux, jag vill ha en sida till att lira från förutom Svs. Har spelat på nordicbet lite till och från länge men det finns ju nästan inget cg där numera, helst inte om man vill spela fullring. Jag har kikat lite på ipoker-nätverket men de sidor jag kollat har haft så dålig service, dessutom vill man ju ha en bra rakebackdeal eftersom man betalar mycket mer rake än på Svs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag hatar också svs programvara. Prova dig fram till vilken sida som känns bäst, det kostar ju inget att ladda ner programvaran. Sen kan det ju vara smart att kolla upp så att den ligger inom Eu. Är man riktigt seriös kan man ju kolla in hur spelarna verkar på den nivå man tänkt sig att spela på. Fast vem orkar vara så seriös:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...