gnux_ Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Hej vet inte riktigt vart jag ska lägga tråden men hoppas på svar här. Har spelat på svs ett tag men börjar tröttna. Funderar på att byta site men till vad? Spelar på låg nivå och vill gärna ha något bra nätverk eller fristående men inte bossmedia. Funderat på titan poker, fulltilt ( men är väl mest ryssar och tyskar på de lägre där?) annars kanske unibet? Den här nya siten Winner är det nått att hänga i granen? Tack för svar! Citera
Caroline87 Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Verkar som svs är ett bra val för dig Citera
gnux_ Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Verkar som svs är ett bra val för dig Vill ju inte lira där mer Citera
Caroline87 Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Nehe, antog att du ville spela där det var mest profitabelt.. förstår dock inte hur du tänker dig att vi ska kunna hjälpa dig när du inte skriver överhuvudtaget vad du letar efter. Finns en hel drös av pokersidor att välja mellan, du får nog specificera dig lite mer. Citera
gnux_ Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Nehe, antog att du ville spela där det var mest profitabelt.. förstår dock inte hur du tänker dig att vi ska kunna hjälpa dig när du inte skriver överhuvudtaget vad du letar efter. Finns en hel drös av pokersidor att välja mellan, du får nog specificera dig lite mer. Spelar mest CG och turneringar mer sällan. Vill ha en seriös site med bra stämmning och bra värde. Schysst klient som inte är med i Bossmedia nätverkert. Är Ipoker bra? Citera
07086515 Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Kör på svs du.. Annars redkingkings.. Citera
oake12 Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Vilket nätverk är Redkingkings? Jag är nog lite i samma läge som dig gnux, jag vill ha en sida till att lira från förutom Svs. Har spelat på nordicbet lite till och från länge men det finns ju nästan inget cg där numera, helst inte om man vill spela fullring. Jag har kikat lite på ipoker-nätverket men de sidor jag kollat har haft så dålig service, dessutom vill man ju ha en bra rakebackdeal eftersom man betalar mycket mer rake än på Svs. Citera
oake12 Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Pröva party... Är den skattefri? Citera
apekatt Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Vilket nätverk är Redkingkings? Ongame Citera
oake12 Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Ongame Bra service (pratar svenska och svarar i telefon mm.), mycket spel på cg fullring? Citera
gnux_ Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 Ongame Skattefritt? Citera
gnux_ Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 Hur är unibet eller titan? Citera
07086515 Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Hur är unibet eller titan? Gillar unibet. Snabb insättning bra support skattefritt skön klient mm. Dock ingen rakeback vilket suger. Citera
gnux_ Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 Gillar unibet.Snabb insättning bra support skattefritt skön klient mm. Dock ingen rakeback vilket suger. Okej om man jämför med FTP? Hur är det då? Kan man få bra rake på FTP? Citera
07086515 Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Ja det kan man 30% tror jag det är där. Citera
papiPope Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Bra service (pratar svenska och svarar i telefon mm.), mycket spel på cg fullring? Vet inte hur supporten är på redkings, borde vara bra. Sen är det bra trafik på fr-borden på ongame vad jag sett Citera
gnux_ Postad 3 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2010 Ja det kan man 30% tror jag det är där. Genom vilken site? Citera
07086515 Postad 11 Mars , 2010 Rapport Postad 11 Mars , 2010 Genom vilken site? Svenskaspelare Citera
Aces123 Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 Jag hatar också svs programvara. Prova dig fram till vilken sida som känns bäst, det kostar ju inget att ladda ner programvaran. Sen kan det ju vara smart att kolla upp så att den ligger inom Eu. Är man riktigt seriös kan man ju kolla in hur spelarna verkar på den nivå man tänkt sig att spela på. Fast vem orkar vara så seriös:-) Citera
Recommended Posts