HSvensson Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Ungefär hur mycket rejkar man på NL100 SH på boss per bordstimme? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 ~6 europengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dire_straights Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 ~6 europengar Låter på tok för mkt.. Skulle gissa på 3 jorå, jag ligger iaf däromkring iaf på b2b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Låter på tok för mkt.. Skulle gissa på 3 jorå, jag ligger däromkring iaf på b2b b2b är 6-handat, boss 5-handat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 3 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 jag ligger på runt €4 / bordstimme på NL50...SH då ofc (5 pers) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts