bjoelle Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Min andra skapde tråd i övrigt idag, amazing! Jag hoppas denna får minst lika bra svar som förra, kanske tom någon från telia som tittar in och tipsar? Igår var jag iväg med folket från den lokala klubben för att spela en större turnering hos en annan klubb. När vi satt och vänta på start och snacka så kom vi in på hur jävla oanträffbar en kille(ja okej, gubbe) är. Han har ingen dator(dvs inget internet) och ingen mobil, han lever på stenåldern. Jag kväker naturligtvis ur mig att jag ska köpa han en mobil om jag vann(not so hidden). Jag önskar nu att hitta den fulaste i kombination med billigaste kontantkortstelefonen som går att få tag på. Färger som rosa är ett +. Citera
Supertequila Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Sök på blocket.se så hittar du säkert nåns avlagda gamla tegelsten. Citera
hampulito Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 När min iphone pajade blev jag less på att köpa dyra telefoner som antingen går sönder eller slarvas bort efter 2 månader. Så jag köpte den billigaste skitluren dom hade det är en svart samsung vet inte vad modellen heter den kostade 249kr i alla fall. Åkte bort för ett tag sedan och glömde laddaren till telefonen, så gick in på expert och skulle köpa en ny laddare, pris 299kr lol för 249 fick jag telefon med tillbehör inklusive laddare. Så det blev till att köpa en till. Citera
bjoelle Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Sök på blocket.se så hittar du säkert nåns avlagda gamla tegelsten. Sant sant, hade förvisso varit ännu roligare om man kunde hitta någon lite random butik som har kvar någon gammal tegelsten, NY! Typ en 3310a ny, eller liknande. Citera
devalanteriel Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Inga bra svar, men kudos för bra tråd. Citera
kraclob Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Motorola F3 är mobilen du söker dock vet jag inte hur man får tag i den nu för tiden. Bästa mobilen jag ägt. Citera
bjoelle Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 Motorola F3 är mobilen du söker dock vet jag inte hur man får tag i den nu för tiden. Bästa mobilen jag ägt. Hade det stått sämsta hade jag nappat direkt! Nu känner jag snarare att jag nog får undvika F3, om den dyker upp Citera
kraclob Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Hade det stått sämsta hade jag nappat direkt! Nu känner jag snarare att jag nog får undvika F3, om den dyker upp alltså den hade en skärm som en miniräknare, gick att ringa på 17 sms eller liknande och sen kunde man öppna en 100-150 öl med den innan man fick byta ut den till en ny. Citera
bjoelle Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2010 alltså den hade en skärm som en miniräknare, gick att ringa på 17 sms eller liknande och sen kunde man öppna en 100-150 öl med den innan man fick byta ut den till en ny. Jag får ta tillbaka vad jag sa och göra en helomvändning! Rolle älskar öl! Och är ju Rolle som ska ha mobilen. Ska leta efter denna omedelbums! Tack! Citera
Nice Hand GG Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Nokia 5110! Finns i flera olika smaker: Finns att köpa här i ett väldigt sexigt skal! http://www.blocket.se/stockholm/Nokia___en_liten_historik_24390997.htm?ca=15&w=3 Eller varför inte en Motorola StarTac? Citera
bjoelle Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 Nokia 5110!Finns i flera olika smaker: Finns att köpa här i ett väldigt sexigt skal! http://www.blocket.se/stockholm/Nokia___en_liten_historik_24390997.htm?ca=15&w=3 Eller varför inte en Motorola StarTac? Blocket-miroslav verkar vara en skön kille som vill ha 400kr för en 10år gammal mobil Citera
Nice Hand GG Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Blocket-miroslav verkar vara en skön kille som vill ha 400kr för en 10år gammal mobil Sådan är prisutvecklingen! Mobilerna som han säger är upplåsta , fullt fungerande i bra eller mycket bra skick. Vad skillnaden på bra och mycket bra skick är vet jag ej tyvärr! Citera
kraclob Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Lite sick imo kollade upp motorola F3 på blocket också nån sålde den för 500 och en annan för 350 när jag köpte min köpte jag den ny på webbhallen för 250kr. Normalt att bland dem billigaste telefonerna som prodocerats går upp i pris som begagnad. Citera
JohnH Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Lite sick imo kollade upp motorola F3 på blocket också nån sålde den för 500 och en annan för 350 när jag köpte min köpte jag den ny på webbhallen för 250kr. Normalt att bland dem billigaste telefonerna som prodocerats går upp i pris som begagnad. Mobiler blir lite som hur det funkar med jeans... Det ska handlas lite trashade grejer för att ska kännas ok. Hur fränt är det att hala upp en helt repfri iphone? "Har du aldrig varit utanför dörrn karjävel?" http://www.blocket.se/goteborg/Mobiltelefoner__konkursforsaljning_25227565.htm?ca=15&w=1 Där har du vad du söker. Köp många billigt som fan och flasha med en ny varje fest och du kan ge iväg en av dessa rackare till muppen utan mobil. Citera
Recommended Posts