Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 125
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

+8K SEK på SvS efter sämre värde än vanligt, mycket motrigg och en del tilt. 17K händer, mestadels 5/10. Breakade nån vecka och avslutade även med fyra dagars ledigt då det vart skidåkning i Åre istället.

+11K SEK på Texas 10/10 på Krukan, ca 15 timmar spelade.

Postad

Började på ny kula sedan ett årslångt pokeruppehåll. Satte in 500kr och startade på NLT 0.25/0.50kr på SS. Klev upp i nivå då jag nådde 3000bb för den högre nivån.

pokeryr.jpg

januarigraf.th.jpg

58000 händer

11000 bb

13000 kr

(ungefär 115h poker)

Postad

$170+ :D sjukt nöjd i tanke på att jag precis börjat lira MTT's på microstakes, så spelade från $40-210 denna månad, vilket det tog mig 5+ månader med cashgame på en annan rulle :P

Litet steg för mänskligheten, stort steg för mig :)

Postad

Själv är jag sjukt nöjd på PartyPoker

Five Star är nog lite besviken dock ;-)

2492313400103383768S500x500Q85.jpg

Totalt ~31k händer ungefär 50/50 på $50 och $100

Dessutom en liten MTTklonk på ~$ 1000 och några bonusar clearade.

Välbehövligt för en arbetslös :-D.

Postad
20k kr upp efter total missärmånad, tog 20k händer att nå break even efter en skööön downswing. 82h played.

sjuk misär.

Postad
PLUS. Hur går de till när man har en sjuuuk misär månad och slutar +? Herregud...

När man hittar 90/60 spelare dygnet runt som skeppar de med any2 på low limit. Definitionsfråga antar jag.

Postad

30K händer och 3299 SEK i vinst efter min värsta månad när det gäller bad beats och utdragningar...

Har spelat typ 80% SVS 0,25/0,5 FR och 20% SVS 0,5/1 FR. Ska klämma in mer 0,5/1 i februari - minst 50% e målet.

Postad
30K händer och 3299 SEK i vinst efter min värsta månad när det gäller bad beats och utdragningar...

Har spelat typ 80% SVS 0,25/0,5 FR och 20% SVS 0,5/1 FR. Ska klämma in mer 0,5/1 i februari - minst 50% e målet.

Skickligt att ändå lyckas hålla ~18bb/100...:-(

(pinsamt om jag räknat helfel nu)

Postad
Vackert!

nivå och sida? lagt ner dagboken?

TY!

NL100-150 på boss.

Mm, la ner dagboken. Funderar på att starta upp igen men är nog inte superhett intresse för den och jag använder den mest för att whina så får se :-P

Postad

Haft misärmånad, och sjukt många lediga dagar då jag inte orkat, låg - för månaden runt 20e ;). Men ordnade upp sig till + sista veckan med löning på svs och turreklonk live

+13k svs

+7k tot live(10k klonk -slarvlive)

Fått in runt 80h spel.