cheunce Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Visste inte riktigt var jag skulle lägga denna. Hoppas det blev rätt. Sitter just nu och spelar freeroll på Exopekt och får upp följande hand. http://cheunce.dyndns.org/strange_hand.jpg Vad hade ni gjort? PS får hoppas att rättigheterna är rätt så att ni kan se bilden DS * RP - QoS * Citera
cheunce Postad 26 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2005 Någon annan som råkat ut för detta? Tur det var freeroll Citera
NemanoN Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Så då fick man dagens första garv då, tack Citera
halob Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 [url=]http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=11174[/url] varför fungerar inte mina länkar korekt? Citera
Vitae Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 LOL! Satt och stirrade lite på bilden först...."Vad fan är det som är så roligt, vad är fel?!" Sen trillade polletten ner! KLINK! LOOOL! Citera
dlinder Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Jag fick nåt liknande när partyklienten klagade på för lite minne "All Graphics may not be displayed correctly". Logiskt nog var det enda som inte visades korten, varken mina eller de publika. Citera
solsbury Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 min dator slokna förut när jag satt och lira cashgame på prima sen råkade jag gå in på crazypoker istället för gaming club och då blev det sådär så det är nog där problemet ligger... ifall du har flera klienter annars verkar det väldigt konstigt Citera
Hjort Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 allin Personligen så tycker jag det är mer av en traphand, man vill se en flopp med sådana här löv och ge motståndaren en chans att hänga sig själv genom att höja en. Klar valuecall. Citera
baller Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 tänk straddle o raisa så funkar det... Citera
cheunce Postad 26 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2005 min dator slokna förut när jag satt och lira cashgame på prima sen råkade jag gå in på crazypoker istället för gaming club och då blev det sådär så det är nog där problemet ligger... ifall du har flera klienter annars verkar det väldigt konstigt Kör bara Expekt för tillfället. Citera
cheunce Postad 26 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2005 allin Personligen så tycker jag det är mer av en traphand, man vill se en flopp med sådana här löv och ge motståndaren en chans att hänga sig själv genom att höja en. Klar valuecall. F*n att jag inte tänkte på det. Märkas att jag inte spelat tillräckligt länge Citera
fl0w Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Äntligen! Har letat bra länge efter en sajt där man kan höja och checka osv "in the dark". Skönt att expekt insett nyttan med detta move. Citera
Nebo Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Haha, detta inträffade även för mig på Expekt för några dagar sen när min uppkoppling spökade och jag blev disconnected ett antal gånger, hade dock tur att alla fram till SB foldade så jag kunde köpa potten, det var dock lite nervöst. Jag visade korten för att se om någon reagerade men ingen skrev något i chatten så jag antar att det inte var någon spektakulär hand. Citera
Krissan Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Ska väl finnas en funktion på Prima som skriver ut vad man har för handstyrka på bordet. Ni vet sådär uppfriskande när man ser första kortet komma som en tvåa och sedan ser texten "No pair - seven high". Railbirdade när en från forumet spelade turnering på Paradise, och då buggade det också så. Inga kort visades så jag fick gissa när floppen kom och bettandet började... =) Citera
Ruff Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Detta har hänt mig också. Blev så paff att jag folda en 5x raise på floppen. Händer det igen ska jag syna ner Citera
babyface10 Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 jag körde lågt cashgame hu och det hände mig så jag gick all-in på skoj. han synar med JJ och vid river visaas mina kort upp - AA har läst på nån amerikansk forum att det ibland blir en bugg när man får AA, så mitt råd är att stoppa in för allt vad du har Citera
Torna Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Ska väl finnas en funktion på Prima som skriver ut vad man har för handstyrka på bordet. Ni vet sådär uppfriskande när man ser första kortet komma som en tvåa och sedan ser texten "No pair - seven high". Railbirdade när en från forumet spelade turnering på Paradise, och då buggade det också så. Inga kort visades så jag fick gissa när floppen kom och bettandet började... =) OT: Vad betyder "Railbirda"? Är det samma som att man bakblåser någon (som kanske bara är en bridgeterm?) ? Citera
gfs86 Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Ska väl finnas en funktion på Prima som skriver ut vad man har för handstyrka på bordet. Ni vet sådär uppfriskande när man ser första kortet komma som en tvåa och sedan ser texten "No pair - seven high". Railbirdade när en från forumet spelade turnering på Paradise, och då buggade det också så. Inga kort visades så jag fick gissa när floppen kom och bettandet började... =) OT: Vad betyder "Railbirda"? Är det samma som att man bakblåser någon (som kanske bara är en bridgeterm?) ? "A railbird is someone who watches poker games. They get their name because generally observers of poker games must stand behind a rail. Sometimes, railbirds are poker players who are broke and want to get back into the action." Källa: Pokertips.org Citera
raptorjr Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Inte speciellt märkvärdigt egentligen. Bara att minimera fönstret och plocka fram det igen så syns korten. Eller Alt+Tab så ett annat fönster kommer över. Då ritas klienten om och man ser korten. Det har iaf funkat för mig de gånger det råkat hända. Citera
cheunce Postad 27 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2005 Inte speciellt märkvärdigt egentligen. Bara att minimera fönstret och plocka fram det igen så syns korten. Eller Alt+Tab så ett annat fönster kommer över. Då ritas klienten om och man ser korten. Det har iaf funkat för mig de gånger det råkat hända. Det låter troligt att det skulle lösa det. Blev bara så förvånad att jag bara folda handen. Citera
Recommended Posts