saddog Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Som jag har förstått det så är spel om pengar olagligt i Thailand. Jag undrar därför om det är möjligt att ta me laptopen dit och sitta och grinda där? Eller är det olagligt? Eller är sajterna Tom blockade? Ev vinst skattefri? Någon som vet? Uppskattar ett snabbt och korrekt svar då jag ska åka snart! Citera
Metaddict Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Klart det är olagligt. Blockat är olika. Vissa sajter har funkat för mig på ett IP men inte ett annat. Annars får du väl leta proxy eller något. Men hitta en vettig lina då. Citera
zlatan11 Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Jag spela på party från Thailand förra året utan problem. Olagligt är det men så länge du sitter i ett hörn och ingen ser va du gör så är det lugnt:) Tror inte det kryllar av thai som har en aning om vad nätpoker är. Skatten påverkas inte av var du spelar, du kommer ju skatta och ta ut pengarna i sverige, antar jag. Citera
Recommended Posts