Gå till innehåll

Kreditkorten slutar funka


persephon

Recommended Posts

Är det fler som råkar ut för att kreditkorten helt utan anledning inte går att använda längre på FTP? Jag är nu inne på mitt tredje kort på deras site inom 2 månader, de två tidigare kan jag inte längre använda där trots att de funkar alldeles utmärkt överallt annars, blir jobbigt om man måste använda ett nytt kort varje månad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
fixa moneybookers så är problemet ur världen

 

Sämsta rådet någonsin.

 

För det första tar dem 2% varje gång man lägger upp pengar på moneybookers sedan tar dessutom 2% varje gång en växling av valuta sker. Dessutom har de en massa jobbiga begränsningar på hur mycket man får ladda up osv.

 

Sedan tar de förstås 1.8 euro när man ska ta ut pengarna också.

 

Moneybookers suger stenhårt och stjäler ens pengar(såvida man inte har ett nordea konto).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sämsta rådet någonsin.

 

För det första tar dem 2% varje gång man lägger upp pengar på moneybookers sedan tar dessutom 2% varje gång en växling av valuta sker. Dessutom har de en massa jobbiga begränsningar på hur mycket man får ladda up osv.

 

Sedan tar de förstås 1.8 euro när man ska ta ut pengarna också.

 

Moneybookers suger stenhårt och stjäler ens pengar(såvida man inte har ett nordea konto).

 

Men nordea konto är ju gratis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dom kämpar verkligen för att hålla nere antalet spelare på sajten.

Supporten är helt lost och begriper inte varför så många inte kan deposita med visa.

"Du har inte ny adress?Provat lägga in ditt andranamn?"Loool..

 

Provat banktransfer nu...får se om det dyker upp nåt om tre dagar,haha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom kämpar verkligen för att hålla nere antalet spelare på sajten.

Supporten är helt lost och begriper inte varför så många inte kan deposita med visa.

"Du har inte ny adress?Provat lägga in ditt andranamn?"Loool..

Standard.

 

Internetföretag brukar dra ut på tiden så länge som möjligt när svaret blir negativt btw. För att trötta ut kunderna eller nått.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gå in på er internetbank och gör Verified by Visa så funkar dem igen

 

Funkade för mig.

 

jag har provat att verifiera mitt kort via internet banken men jag hajar inte hur jag ska få fulltilt att begripa att jag gjort det.

 

Menar du att du anmälde till Verified by Visa, eller menar du nåt annat?

 

:club: Förutom det faktum att de inte var jättebra på att kommunicera att det är nya tider med Verified by Visa osv, så tycker jag obv det är super att det är lite krångligare att sätta in med visakortet. Bra för alla utom bovvarna, sas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...