BjornL1491910513 Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Jag skulle logga in på goalwin nyss, gick segt och kunde inte gå in på några bord sen stänger jag ner och upp och kan inte logga in???? Går in på goalwins hemsida och kollar balance 0$. Något som mer haft problem just nu eller är jag rent utsagt scammad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Kollade kontot nyss och pengarna är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
estella Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Jag skulle logga in på goalwin nyss, gick segt och kunde inte gå in på några bord sen stänger jag ner och upp och kan inte logga in???? Går in på goalwins hemsida och kollar balance 0$. Något som mer haft problem just nu eller är jag rent utsagt scammad? Kommer inte in på betsafe, säger att jag slår fel lösenord när jag ska in på pokerklienten och kommer inte in på hemsidan... Ongame i ett nötskal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=51062&page=30 Det vanliga antar jag, även om jag inte märkt speciellt mycket problem idag. Spelar visserligen inte på just goalwin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 22 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Kollade kontot nyss och pengarna är kvar. Allt är tillbaka för mig nu, det är inte varje dag mitt hjärta pumpar så hårt som det gjorde för mig nyss. Jag har nämligen det mesta inne på pokerkontot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
estella Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Kom in nu dock, alla miljonerna kvar oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Allt är tillbaka för mig nu, det är inte varje dag mitt hjärta pumpar så hårt som det gjorde för mig nyss. Jag har nämligen det mesta inne på pokerkontot Det är inte smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts