Jinti91 Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Jag undrar om man kan/får öppna ett nytt konto på samma namn och samma uppgifter för att kunna komma åt en ny signup-bonus. Har ett konto sen tidigare, men bonusen är borta sedan länge. // Jinti91 Citera
SasaOmerbasic Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Hihi klart du inte får Citera
jnxjnxy Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 klart du får. bara köra på, varför skulle det vara några problem trodde du? onödig trådstart. Citera
frankylee Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 vad tror du själv? om du tänker efter, verkar det logiskt? står på deras hemsida klart och tydligt under "site terms". och nej, du får inte ha mer än ett konto. Citera
Jinti91 Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2010 embassy, eftersom att du sa tvärtemot franky så var det tydligen iaf värt att fråga. Men jag kunde gott ha kunnat kolla lite mer på FT själv, var väldigt trött när jag postade tråden, men jag förstår om du tycker att den är frågan är onödig. Nån som kan kan ju få stänga tråden. Citera
helvetikum Postad 15 Februari , 2010 Rapport Postad 15 Februari , 2010 Hihi klart du inte får Fick en gång i ett mail från supporten veta och jag citerar nu "man får ha två konton fast inte på samma e-mail adress". Någon får gärna komma in och dementera detta men jag är 100% att jag läste rätt. Låter dock lite skumt. Citera
schumme Postad 16 Februari , 2010 Rapport Postad 16 Februari , 2010 embassybaby är nog nåt som på engelska heter ironic... Citera
Recommended Posts