freddyponken Postad 18 December , 2010 Författare Rapport Postad 18 December , 2010 Söker spelare att stakea på €NL20/25, PMa vid intresse! Citera
freddyponken Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2011 Söker en duktig coach, vill bli bättre på redline-spel, blinds och handreading. har ni något tips så skicka gärna ett PM eller skriv här, helst svensk! och dyr som fan ska han va! Spelar nivåer upp till NL2k svs och är väl sådär. Citera
Starfitter Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 tror flugan kan hjälpa dig en del annars får du ta någon hjälte som kan hjälpa dig med att aldrig folda, rekkar run4bajen eller sirdon.. ggwp Citera
freddyponken Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2011 tror flugan kan hjälpa dig en del fyfan vad arg jag blir på dig om du inte stackade run4bajen förut!!!!! eDIT på din edit: lol skrev detta innan dig!! Citera
Starfitter Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 och snälla sluta vika mot mina överpar när du sitter i båten. Citera
freddyponken Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2011 och snälla sluta vika mot mina överpar när du sitter i båten. varför åker du bil med komissarie barnaby? visste att du hade set din jävel jag hade säkert fått stacka jävla bajenboy om du inte varit inne o härjat Citera
Recommended Posts