Gå till innehåll

Svenska Spels VÄRSTA fiskar samt VASSASTE hajar!

Recommended Posts

• Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Kul att se både Ugglan och Predator i tråden. Några hårdnötare som man känner igen. Måste fråga. Ni spelar massor, varför har ni inte klättrat i nivå?

Kommer inte ihåg nicket men det fanns ytterligare någon spelare som satt på många bord typ jämt som inte omnäms i tråden. Knappt varit inne på Svs själv på ett par månader. (Bortsett från 2 h fyllelir i fredags :roll::lol:)

Måste man gå upp i nivå för att man spelar ofta? Det var något nytt.

Postad
Pratade med min affe och han hade en som snittade 16-18h/dygn och körde 16 bord, vilade några dagar i månaden mellan rake-racen på Ipoker. Så visst är det möjligt

hmm rakerace..odds för att kontot är delat?

Postad
Kul att se både Ugglan och Predator i tråden. Några hårdnötare som man känner igen. Måste fråga. Ni spelar massor, varför har ni inte klättrat i nivå?

Kommer inte ihåg nicket men det fanns ytterligare någon spelare som satt på många bord typ jämt som inte omnäms i tråden. Knappt varit inne på Svs själv på ett par månader. (Bortsett från 2 h fyllelir i fredags :roll::lol:)

Jag har fått en deal med SvSp där jag får rakeback på 34% om jag spelar lägsta nivå

Postad
Måste man gå upp i nivå för att man spelar ofta? Det var något nytt.

Nä, men ni kan ju spelet vid det här laget och skulle tjäna mer om ni gick upp i nivå...

Kul, rakeback på Svs. Ensam i universum om den dealen skulle jag tro :-D:roll:

Postad
Jaså, om man går minus då?

He, he. Om man nöter massor och har gjort så under lång tid på så har man problem om man går minus :-D. Förstår att du vill framstå som fiskig men kom igen ;-). Om man dessutom har nött så länge på absolut lägsta nivån med hjälpprogram så ska det väl va själva f*n om man inte har edge...

Postad
Pratade med min affe och han hade en som snittade 16-18h/dygn och körde 16 bord, vilade några dagar i månaden mellan rake-racen på Ipoker. Så visst är det möjligt

Jojojo.. Men om jag skulle få ut tillräckligt med pengar i vunna rakerace etc etc så skulle jag nog kunna få mitt konto att gå 24h/dygn genom att prata med några kompisar. :)

Postad

Har precis börjat spela lite lowstakes plo på svs. En del 1-2 och lite 2-4/2.5-5.

Vilka plussar på dessa bord? Jag spelar under namnet metspoe och har nyss börjat med plo, så kommentarer kring mitt spel är välkommet. :lol:

Postad
He, he. Om man nöter massor och har gjort så under lång tid på så har man problem om man går minus :-D. Förstår att du vill framstå som fiskig men kom igen ;-). Om man dessutom har nött så länge på absolut lägsta nivån med hjälpprogram så ska det väl va själva f*n om man inte har edge...

Jag spelar max 1/5 av den tiden predator nöter.. har ett jobb till skillnad från bidragsproffset. Inte samma värde som på sommarborden, mycket nits och småstackar, väldigt ofta som 50% köper in 20bb. De få kronor jag vinner går till triss, lotter, bingo osv. Spelar du high stakes själv nu då?

5 pers borden är det mycket bättre värde på för de som tänkt grinda sönder arslet!

• 10 months later...
Postad

Awesome tråd(starta tom. ett konto nyss för att kunna skapa en liknande själv), jag är en 2,5/5 (bara SH)"reg", ska lista några spelare jag gärna får lite åsikter om:

Kattwomen

FishOnTilt

Sir_melker

PerraP

NILBYSTEFAN

Stray_cat

Suxelp

Fjallis

Duekass

Postad
Awesome tråd(starta tom. ett konto nyss för att kunna skapa en liknande själv), jag är en 2,5/5 (bara SH)"reg", ska lista några spelare jag gärna får lite åsikter om:

Kattwomen

FishOnTilt

Sir_melker

PerraP

NILBYSTEFAN

Stray_cat

Suxelp

Fjallis

Duekass

vem är du av ovan nämnda?

• 2 weeks later...