SunTzu Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 Vad: En dagbok som följer mitt (Johan) och Garuch (Olof) harvande på Svenska Spels micronivåer. Garuch är en gammal polare som nyss flyttat från kära Västerås, så vi håller lite kontakt här (Vackert va?) samt leka lite handanalyser. Vem: SunTzu: 23 årig nätgrinder som precis (äntligen) håller på att flytta ut, så det blir nog lite hemmabyggande tjafs också. Har redan innan jag flyttat ut (flyttar ihop med tjejen) utvecklat ett produktivt hat för Ikea. Kör 0.50/1 FR på SvS, funderar dock på att hoppa upp nån nivå. Siktar på att spela heltid, men blir oftast lite för lite händer. Mål: Vetefan, hålla sig från att tilta och förbättra spel kanske? Citera
SunTzu Postad 15 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2010 Fyfan för dig Chocolate, du tiltade mig som fan. Råkade dubbelposta, och kunde inte klura ut hur eftersom du postat i båda Moderator: Kan du ta bort denna tråd? Citera
Recommended Posts