Gå till innehåll

Matilda spelar poker!


MildaMatilda

Recommended Posts

Det får man ju i bland annat Zumsars dagbok och har svårt att se dem stänga den p.g.a för långa inlägg :-) Han inlägg är ju aningen mer kreativa och intressanta men det hör ju egentligen inte hit.

 

Samt att om han har skrivit ett nytt inlägg brukar han inte klistra in det under sina gamla inlägg. Men det hör ju som sagt inte hit :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Jag vet inte hur dom räknat där men det bör vara så här. Dina inköp är totalt 24552$ (31*792), sen är du plus 2608 så 2608/24552 blir typ 10,6%, har ingen aning hur sharkscope fungerar eftersom jag mest spelar CG

 

Tack för svaret, men gav mig inget annat än det jag redan visste. Någon som kan lösa detta mysterium?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret, men gav mig inget annat än det jag redan visste. Någon som kan lösa detta mysterium?

 

 

Om du spelar en $100 sitngo och vinner 100 samt en $1 och vinner o så har du 100% ROI i $100 samt 0% ROI i $1 vilket ger 50% ROI tot trots att du vunnit $100 på $101 satsade.

 

Din statistik innebär att du gått bra i de dyra turneringarna men eftersom du inte spelat så många så har de inte fått lika stort genomslag i ROI

 

/Mattias

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...