klanton Postad 20 Januari , 2010 Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 Det får man ju i bland annat Zumsars dagbok och har svårt att se dem stänga den p.g.a för långa inlägg Han inlägg är ju aningen mer kreativa och intressanta men det hör ju egentligen inte hit. Samt att om han har skrivit ett nytt inlägg brukar han inte klistra in det under sina gamla inlägg. Men det hör ju som sagt inte hit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MildaMatilda Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Har fått mycket klagomål på mitt sätt att skriva här. Ska skärpa mig. DAGENS BANKRULLE: $779,55 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Det är väl inte svårare än att man inte går in i dagboken helt enkelt? Jag tyckte iaf det var ett fräscht inslag. Bra spelat iaf. Rullen växer med stormsteg. Skottar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MildaMatilda Postad 21 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Det är väl inte svårare än att man inte går in i dagboken helt enkelt? Jag tyckte iaf det var ett fräscht inslag. Bra spelat iaf. Rullen växer med stormsteg. Skottar du? Tack! Skottar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matjo Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Har fått mycket klagomål på mitt sätt att skriva här. Ska skärpa mig. DAGENS BANKRULLE: $779,55 Det var ju världens bästa dagbok innan! Snälla mer bilder och färgglada fonter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ghaljon Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Var tog du vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Var tog du vägen? undrar jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 GUL pga av hund köp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Nostalgisk DB, så här såg min hemsida ut när jag var 9 år. Sick. Man märker att man börjar bli gammal, när jag var nio år fanns inga hemsidor... Ok, kanske ngn übernerd på ngt amerikanskt universitet hade en.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Denhär tråden suger utan bild på OP. Gärna något från senaste magalufresan med Sara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 bumb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MildaMatilda Postad 18 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Denhär tråden suger utan bild på OP. Gärna något från senaste magalufresan med Sara.Känner du Sara?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MildaMatilda Postad 23 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MildaMatilda Postad 23 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Ingen som kan förklara varför min ROI inte är 10%. En snittinsats på 31usd och snittvinst på 3usd borde väl ge ca 10% ROI? Inte 6%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sick0fbe4tz Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Jag vet inte hur dom räknat där men det bör vara så här. Dina inköp är totalt 24552$ (31*792), sen är du plus 2608 så 2608/24552 blir typ 10,6%, har ingen aning hur sharkscope fungerar eftersom jag mest spelar CG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MildaMatilda Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Jag vet inte hur dom räknat där men det bör vara så här. Dina inköp är totalt 24552$ (31*792), sen är du plus 2608 så 2608/24552 blir typ 10,6%, har ingen aning hur sharkscope fungerar eftersom jag mest spelar CG Tack för svaret, men gav mig inget annat än det jag redan visste. Någon som kan lösa detta mysterium? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matjo Postad 1 Juni , 2010 Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Tack för svaret, men gav mig inget annat än det jag redan visste. Någon som kan lösa detta mysterium? Om du spelar en $100 sitngo och vinner 100 samt en $1 och vinner o så har du 100% ROI i $100 samt 0% ROI i $1 vilket ger 50% ROI tot trots att du vunnit $100 på $101 satsade. Din statistik innebär att du gått bra i de dyra turneringarna men eftersom du inte spelat så många så har de inte fått lika stort genomslag i ROI /Mattias Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Foppa4 Postad 1 Juni , 2010 Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Haha första sidan är för bra för att vara sann! Kan dock inte begripa varför du slutar med bilderna på andra sidan! Snäll fortsätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Tycker det är tråkigt att du lagt ner de oversizeade siffrorna med olika färger och dom gulliga hundvalparna som följde med utan någon anledning. Hihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketHjorten Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Sjukaste jag läst. Men fina djur!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 2 Juni , 2010 Rapport Share Postad 2 Juni , 2010 Mer djur och färger åt pf! :roffe: :roffe: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts