RoyalFlush12 Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Hejsa, Hvilke discos i malmø, må folk på 18 år, komme ind på, om lørdagen? Der er sikker flere, hvor man bare går ind, uden at skulle vise ID. Men dem er jeg ikke interesseret i. Citera
RoyalFlush12 Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 male or female? Dem begge/both Citera
Spelgalen Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Hejsa, Hvilke discos i malmø, må folk på 18 år, komme ind på, om lørdagen? Der er sikker flere, hvor man bare går ind, uden at skulle vise ID. Men dem er jeg ikke interesseret i. Hej, jeg tror desverre ikke det er så mange gode discoer der folk på 18 år officiellt må komme ind på i Malmö om just lördagen. Fredagen er lidt nemmere. Jeg synes I bare skal pröve at gå ind på det sted I synes virker fedt. Ofta må I komme ind hvis I går dit tidligt og har god klädsel og stil, trods det at I kun er 18 år. Held og lycke, ha en go bytur! Citera
RoyalFlush12 Postad 15 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2010 Hej, jeg tror desverre ikke det er så mange gode discoer der folk på 18 år officiellt må komme ind på i Malmö om just lördagen. Fredagen er lidt nemmere. Jeg synes I bare skal pröve at gå ind på det sted I synes virker fedt. Ofta må I komme ind hvis I går dit tidligt og har god klädsel og stil, trods det at I kun er 18 år. Held og lycke, ha en go bytur! Mange tak. Vi må bare prøve. Der er et par stykker som er 18 år og så er folk ellers 20+. Nogle discos som i syntes er bedst? Citera
Recommended Posts