Gå till innehåll

Betfold problem


lappen

Recommended Posts

Tråkigt som fan, och jag hoppas det löser sig. Ganska oansvarigt att ha hela rullen på en pokersite dock. Om någon har länken till 2+2tråden om betfold så posta den gärna här.

 

 

Tack för att du strör salt i såren :evil:

Alla är inte en highstakes spelare som du som kan dela upp rullen.

 

Normalt har jag inte hela rullen på en site men nu har jag tagit ut mycket.

Tagit ut för att sen bygga upp en stabil rulle men nu är det slut.

Har lovat mig själv att ALDRIG sätta in pengar igen och så får det bli.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fick ut mina pengar från betfold i förrgår. Har även fått ett par mail från supporten den sista veckan. Liket lever!

 

angående dina pengar så har jag förstått det som att det är playtech som ansvarar för dina pengar. Cashiern ligger på nätverket och inte på skinnet. Du behöver med andra ord inte oroa dig, sen kan det ta tid innan du får dem.

 

Som bekant snodde två ägare massa rbpengar och affepengar och drog, det leder till misstanke om konkurs och säkerligen försöker 95% casha ut exakt nu.

Du förstår säkert att det tar tid för ett litet bolag att godkänna alla transaktioner.

 

håll dig lugn. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Fler än jag som fortfarande väntar på pengar?

 

Typ 5k EUR i mindre uttag, de rekomenderade mig att göra många små ist för ett stort för det skulle gå snabbare, fått 3 av mina 200 eurs uttag, väntar på resten.

Gjorde uttaget CA en månad sen, börjar bli lite irriterad.

 

Sedan tar de 3% avgift per uttag oxo, blivit ngn bugg i deras system eftersom de deposita tillbaka mitt första stora uttag så ser det väl ut som i deras system som att jag inte satt in med neteller och får därmed avgift.

 

Och vägrar svara på mail och massa affepengar som jag inte får har jag oxo där.... bitter bitter..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Ja. Väntar på 4K dollar. I ett enda stort uttag Har faktiskt inget större hopp om att få dem som läget är nu. Deras support svarar inte överhuvudtaget. Inte ens ifrån annan email på mail i stil med "Är det möjligt att höja max deposit limit direkt om jag öppnar konto hos er".

 

Playtech (ipoker) svarar inte heller på mail angående betfold längre.

 

De senaste jag jagar är Tain och de svarar bara med skitsnack. Tain skriver själva på sin sida om hur de samlar mindre klienter under sig och sköter A L L kommunikation med ipoker. Tillsammans blir vi starka och bla blabla. Tain är listade på ipoker, betfold är listat som en av tains klienter, under sk cage license.

 

Så vet i fan vad man ska göra nu faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...