bananuz Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 fi betar 3 in i en pott på 14, du har AK och det ligger triss ute, syna för böveln. Citera
Hume Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 fi betar 3 in i en pott på 14, du har AK och det ligger triss ute, syna för böveln. +100. Är riktigt dåligt att folda. Citera
Iggan Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 fi betar 3 in i en pott på 14, du har AK och det ligger triss ute, syna för böveln. Hade det inte varit en nit hade jag synat nästan alltid men mot han här så blev jag lite tveksam om jag är bra här tillräckligt ofta. Citera
Espen Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 fi betar 3 in i en pott på 14, du har AK och det ligger triss ute, syna för böveln. Kan tyckas vara auto call med de pottoddsen och oftast kör man väll en autocall. Men vad slår han mer än A-Q? Och varför skulle fi göra en mini värdebett med A-Q? Tror han är slagen nästan 9 av 10 gånger här, mot bakgrundsinfon vi har. Citera
Recommended Posts