Painman Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Tänkte just på en annan grej som jag ville köra när La liga drog igång i höstas men jag fegade ur. Tänkte sätta 1X eller X2 på Barca över hela säsongen. tänkte gå in med 2tusen spänn. Säg att man får 1.15 gånger pengarna. Ibland är det mer ibland är det mindre så 1.15 känns som ett vettigt medelvärde. 2000*(1.15upphöjt i 19) = 28 463. Jag bara ska göra det nästa säsong. Vilket lag i europa är starkast i sin respektive liga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Tänkte just på en annan grej som jag ville köra när La liga drog igång i höstas men jag fegade ur. Tänkte sätta 1X eller X2 på Barca över hela säsongen. tänkte gå in med 2tusen spänn. Säg att man får 1.15 gånger pengarna. Ibland är det mer ibland är det mindre så 1.15 känns som ett vettigt medelvärde. 2000*(1.15upphöjt i 19) = 28 463. Jag bara ska göra det nästa säsong. Vilket lag i europa är starkast i sin respektive liga?? loool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Tänkte just på en annan grej som jag ville köra när La liga drog igång i höstas men jag fegade ur. Tänkte sätta 1X eller X2 på Barca över hela säsongen. tänkte gå in med 2tusen spänn. Säg att man får 1.15 gånger pengarna. Ibland är det mer ibland är det mindre så 1.15 känns som ett vettigt medelvärde. 2000*(1.15upphöjt i 19) = 28 463. Jag bara ska göra det nästa säsong. Vilket lag i europa är starkast i sin respektive liga?? Skit i barca. Kör samma upplägg på Xerez CD istället! Blir mycket bättre odds på det, du skulle typ vara miljardär i slutet på säsongen. Bjuder på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Uppenbarligen hade du inte tänkt ta med cuppen eller? 1/8 anada Tue 05 Jan 22:00 FC Barcelona 1 - 2 Sevilla FC NEEEJ FÖR I HELVETE!! HEEELT RÄTT MIN VÄN!! Manchester U möter öhh villka i FINALEN?? kupper är där skitlag blir bra. Kupper är inte samma sak som ligan. Kupper is the DEVIL! :evil: Akta sig för kupper!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Kan ni sluta undvika frågan som alla ställer och bara svara rakt ut?? Varför lägger ni inte ut spelen till dagens datum?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Kan ni sluta undvika frågan som alla ställer och bara svara rakt ut?? Varför lägger ni inte ut spelen till dagens datum?? Vi ska göra det. Diaaz är på jobbet nu men han löser det ikväll eller under helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Kan ni sluta undvika frågan som alla ställer och bara svara rakt ut?? Varför lägger ni inte ut spelen till dagens datum?? Vi ville inte bli påverkade av folk så vi valde en tidsförskjutning i redovisningen. Nu har vi dock kommit på att det är ju inge ide att bry sig. Vi kommer köra våran grej in i det sista! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Kul dagbok! Intressant att ni tror att bookiesarna sitter och slänger ut överodds till höger och vänster. Har varit rolig läsning iaf och det är kul att ni tror helhjärtat på erat projekt! Har några frågor: 1. Varför kör ni inte surebets istället? 2. Ser att ni spelar på bet365. Även om det ser ut som att ni kan betta obegränsat i nuläget så kommer ni med 100% säkerhet att bli limiterade så skaffa en back-up plan. Sjuka vändningar inträffar inom sport, vad tror ni t.ex oddset var på Finland när dom ledde med 5-1 mot Sverige i VM-kvartsfinalen 2003 som Sverige sen vann med 6-5? Om ni mot förmodan ändå skulle besegra oddsen under en längre period så kommer ni att springa in i en fixad match förr eller senare. Ska följa denna dagbok med stort intresse. Skulle bli väldigt förvånad om någon av era lågoddsare inte åkt på däng inom 2 månader. Men för all del, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 ...mou Den 20 och 21:e januari Matcher idag: 13st Matcher totalt: 122st Ökning idag: 1,9% Ökning totalt: 25,6%* Totalt omsatt: 247 706kr Totalt investerat eget kapital: 1990kr Start: 31:a december 20 och 21e januari spel: 1,9% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Kul dagbok! Intressant att ni tror att bookiesarna sitter och slänger ut överodds till höger och vänster. Har varit rolig läsning iaf och det är kul att ni tror helhjärtat på erat projekt! Har några frågor: 1. Varför kör ni inte surebets istället? 2. Ser att ni spelar på bet365. Även om det ser ut som att ni kan betta obegränsat i nuläget så kommer ni med 100% säkerhet att bli limiterade så skaffa en back-up plan. Sjuka vändningar inträffar inom sport, vad tror ni t.ex oddset var på Finland när dom ledde med 5-1 mot Sverige i VM-kvartsfinalen 2003 som Sverige sen vann med 6-5? Om ni mot förmodan ändå skulle besegra oddsen under en längre period så kommer ni att springa in i en fixad match förr eller senare. Ska följa denna dagbok med stort intresse. Skulle bli väldigt förvånad om någon av era lågoddsare inte åkt på däng inom 2 månader. Men för all del, lycka till! Jag vet hur surebets fungerar men inte hur man hittar dom. Eller nåt sånt. Inte så insatt Men varför ska dom limitera oss? Vi vinner ju ingenting Sen så är ju hockey något vi gärna undviker. Men fixmatcher förekommer alltid därför har vi en backup-plan på gång mot det. Kul att du följer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Pengar rullar in som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Pengar rullar in som det ska. Det går bra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Det går bra nu. /m.schmidt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 haha.. Den 22 och 23:e januari Matcher idag: 15st Matcher totalt: 137st Ökning idag: 2,0% Ökning totalt: 28,4%* Totalt omsatt: 285 627kr Totalt investerat eget kapital: 1990kr Start: 31:a december 22 och 23e januari spel: 2,0% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 ...Men fixmatcher förekommer alltid därför har vi en backup-plan på gång mot det. Kul att du följer Al Shabab U23 till 1.001... lol Det blir nån liknande ni faller på snart tror jag. Hur ser back-up planen ut mot det menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Al Sharab... Den 24:e, 25:e och 26:e januari Matcher idag: 12st Matcher totalt: 149st Ökning idag: 2,0% Ökning totalt: 31,1%* Totalt omsatt: 314 036kr Totalt investerat eget kapital: 1990kr Start: 31:a december 24e, 25e och 26e januari spel: 2,0% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Och nu börjar ni tumma på kraven? (1.062) Hur många 1.001 måste ni lägga för att kompensera ett sådant bet som går åt h-te? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Al Shabab U23 till 1.001... lol Det blir nån liknande ni faller på snart tror jag. Hur ser back-up planen ut mot det menar du? Vi kommer köra mer kända matcher till högre odds. Vi tänkte ligga kring 1-8% per match. Gjorde det i oktober och gick från 1500 till 8500 på en månad. Denna gången ska vi inte ta ut degen lika fort iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Och nu börjar ni tumma på kraven? (1.062) Hur många 1.001 måste ni lägga för att kompensera ett sådant bet som går åt h-te? Vi förvaltar kapital Inget är hugget i sten. Ibland måste man bara betta. Ibland ser man bara läget helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Och nu börjar ni tumma på kraven? (1.062) Hur många 1.001 måste ni lägga för att kompensera ett sådant bet som går åt h-te? På den matchen betades ju å andra sidan inte ens 5% av kapitalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 På den matchen betades ju å andra sidan inte ens 5% av kapitalet. Det kan jag också se, men det är likväl ca 35 st 1.001-matcher som försvinner med nuvarande takt . Hela den här DB'n är väl iaf en level. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingfour Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Vi kommer köra mer kända matcher till högre odds. Vi tänkte ligga kring 1-8% per match. Gjorde det i oktober och gick från 1500 till 8500 på en månad. Denna gången ska vi inte ta ut degen lika fort iaf Även om det inte känns som att alla höstar är i stallet när man satsar 120 spänn för att vinna 127,50 så är det spelet oändligt mycket bättre än att satsa 2 lax för att plussa några ynka kronor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hej_max Postad 30 Januari , 2010 Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 Fan vi gula!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts