Gå till innehåll

vem fan är jag


J-O

Recommended Posts

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite väl full/hög för att va onsdag, eller? Ungdomarna kommer väl undan med det men i din förmodade ålder är det väl bara missbruk?

 

Tja vad fan vet jag, har jobbat 16 dagar i följd och fick en virre kl 16, efter det så har jag bara hivat ett tiotal öl, men vists håller jag med dig, åldern gör ju att det är missbruk, jag skulle nog ta en promenad i parken och mata änderna med gammalt bröd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi hade varit i Cordova i alaska och fiskat, fisket var sagolikt men det som var riktigt kul var alla björnmöten,

i början så var jag jävligt rädd, men det gav med sig.

Björnen behövde du inte frukta och fisket var kanon.

Efter avslutat fiske så hamna, jag i caribu i maine, grabbarna bus hade gurorna i ordning och fyllan var billig så det vart en hel del rocken roll, men så kom det till det här med poker.

Jag vete fan men jag har för mig att vi fick 3 kort på handen och två räknades, men det hade ingen betydelse, jävlar vilka fjollor, en av graabbarna jobba som pilot på basen utanför Boston, överste i det strategiska bombkomandot, han fråga om vi skulle lyfta om en hundring, om han vann skulle han få en hundring och om jag van skulle jag få en flygtyr med en B52a,

ni ska ha en sak jävligt klart för er, jävlar vilka muskler det är i b52an;)

Även om detta är länge sen så kommer jag i håg pokerkvällarna när jag drog cocacoladrickarna på ett par årslöner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag framförde till mina yankee polare att jag ville se little big horn i Montana, det blev en biltur som är det mest fantastiska jag varit med om, i en håla vid namn Livingston så kliver vi in på en bar, jävlar vad kalle anka. Rocken roll dricka och janis joplin på bilsterion hade satt sitt spår, jag går fram till baren och begär en JD på svengelska, då hör jag bakom mig, men va fan J-O, är du här, vänder mig om och ser en barndomspolare ifrån Karlstad, efetr mycket om och män så var vi framme på platsen där custer fick bita i gräset, vet inte vad man ska säga, tro inte på filmindustrin, äk dit själva

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt en kväll i fjollträsk, skulle lira lite poker, vart ombedd att lämna lokalen då jag hade imundigat alkohol, hör till saken att jag är spik nykter, säger till IQ i dörren att jag är nykter och inte hade druckit nått på 1 månad(det var sant)Får till svar, VAD GÖR DU HÄR DÅ, talar om för han att jag skall spela poker och dricka JD, Nå väl kommer väl in, sätter upp mig på ett bord och får platts, då seglar" ni vet väl vem jag är" in, slår sig ner vid bordet och bombar, efter ett 20 tal minuter så träffar jag EE och går all inn "månadslön CG" och fettot synar, Han hade EK off och mina EE stog, jag fick höra att jag var en jävla klåpare och idiot som inte kunnde lira osv osv, när han var klar så sa jag, mycket möjligt, fast jag vann handen och du, jag spöar inte min kärring heller, förstår inte varför han kasta ett ölglas mot mig, :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

har nu haft ett ytterligar jobbpass, och kan väl hålla med vår vän från Finnland, XeroxFin, visst fan är det missbruk, speciellt av sån god virre, nå vä,

Livet var magiskt, året var i slutet på 80 talet, platsen caribu i maine, därtill sweden street, polarn jobbade på sitt försäkringsbolag och hade fan inte tid att käka lunch med en äkta fyrkantshuvud, själv var jag hungrig och därtill törstig och kliver in på den lokala puben/resturangen. det första jag får se är en inramad poster på musse pigg och jag bryter, trodde fan jag skulle få hjärtkramp, .... det var inte populärt på den baren, aj det gjorde ont.. Men dom fick lära sig ett och annat om livet och den kvällen fick jag vänner som jag fortfarande har kontakt med och några av dom har varit på ön och en av dom är en jävel med kortleken, fick lära mig den tunga vägen att , så var det hela kvällen och fan vad vi garva, tror jag förlora ca 25 cent den kvällen, kom att tänka på detta efter som man ska va jävligt försiktig med vem som delar, fick se ett och annat som JJ bara skulle drömma om, vi sitter fem vid border, mörkpoker, fan vad fränt få en fyrtal i kn på given, ja ni fattar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...