henke_sweet Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Dags för ny Tv snart. Är riktigt sugen på en av Samsungs LED-apparater. Det jag sett av Tv:n har imponerat på mig, både i prestanda och design. Har läst lite om Tv:ns inbyggda internet-funktion och dess möjligheter att använda trådlöst nätverk. Så, jag skulle bara vilja hör mig för om det finns några ägare av en LED-tv från Samsung? Är ni nöjda, både med Tv:n i sig och internetfunktionen? Läste att Tv:n har stöd för Youtube och Twitter. Vad finns det mer för funktioner? Ps. Fann den här bilden på Google, sjukt hur tunn den är. Ds. Citera
henke_sweet Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Dags för ny Tv snart. Är riktigt sugen på en av Samsungs LED-apparater. Det jag sett av Tv:n har imponerat på mig, både i prestanda och design. Har läst lite om Tv:ns inbyggda internet-funktion och dess möjligheter att använda trådlöst nätverk. Så, jag skulle bara vilja hör mig för om det finns några ägare av en LED-tv från Samsung? Är ni nöjda, både med Tv:n i sig och internetfunktionen? Läste att Tv:n har stöd för Youtube och Twitter. Vad finns det mer för funktioner? Ps. Fann den här bilden på Google, sjukt hur tunn den är. Ds. Vad menar du? Citera
henke_sweet Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 OJ! Citerade fel inlägg. Sorry! Citera
torax Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Jag köpt en 46" Samsung LED förra veckan. Är kanon nöjd ! Internet funkar oxå bra. Lite dåligt med "widgets". Youtube funkar bra, annars är det nyheter o väder kanaler, och dom täcker inte svedala... Bilden blir grym,, Köp med CA modul så slipper du boxen.. Fler frågor ? Citera
JesperPV Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 den är inte så bra som den verkar vid första anblick. http://www.avforums.com/reviews/Samsung-UE40B6000VW-LED-LCD-TV.html dom har en recension av 7-serien också har jag för mig och den var sämre än 6-serien om jag minns rätt. Köp tvn som alla är överens om är den bästa som nånsin gjorts http://www.avforums.com/product_specification/Pioneer-KRP-500A-Review.html /Börre Citera
henke_sweet Postad 15 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2010 Jag köpt en 46" Samsung LED förra veckan. Är kanon nöjd !Internet funkar oxå bra. Lite dåligt med "widgets". Youtube funkar bra, annars är det nyheter o väder kanaler, och dom täcker inte svedala... Bilden blir grym,, Köp med CA modul så slipper du boxen.. Fler frågor ? Fanns det spelwidgets också? Stör det bilden mycket när man kolla t.ex väder och så? Borde inte svedala finnas med på yahoo weather? Citera
henke_sweet Postad 22 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2010 Läste precis att Smasung snart kommer med nya apparater. Och ny version av internetfunktionen - Samsung Apps. Läs själva: http://support-sena.samsung.com/ces/?p=160 Ingen som har mer koll på detta? Och vad som är på gång från Samsung? Funderar på om man skall vänta med Tv-köpet. Citera
Recommended Posts