Gå till innehåll

Expekt o Party


Mohican

Recommended Posts

Spelade ett tag på Expekt i höstas, men sen när jag försökte göra en insättning där så var det bara error,error,error.

På Party har jag haft ett konto sen 2003, men helt plötsligt kunde jag inte logga in där längre. Skrev till support och dom svarade med ett brev med en miljon kilometer text. Fattade ingenting.

Några förslag?:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade varit ett bra förslag, om jag inte lärt mej läsa vid 5-6 års åldern. Läste bl.a. bibeln från pärm till pärm innan jag fyllde 7. (Inte för att jag var religiös på något sätt, men det var en rolig bok):mrgreen:

 

Då borde det inte vara något problem med att läsa mailet du fick från supporten. Det lär inte vara längre än bibeln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om du kunde läsa å tolka alla Jesus liknelser vid 7 års ålder så borde Party supportens texter vara rena barnleken. Men om inte, kopiera och klistra in texten här så kan PF eliten läsa den och försöka förklara den för dig.

Jag sa aldrig att jag kunde tolka alla Jesus liknelser. Jag sa bara att jag kunde läsa. Jag ska försöka att hitta det mejlet, vilket inte blir lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...