Gå till innehåll

Chocolates Nattbok

swahnroger

Recommended Posts

• Svars 738
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Uppe med tuppen idag, redan 5.14 post meridiem går jag upp och hoppar in i duschen för att vakna till liv. Uppvärmd som alltid går jag en 20 minuters promenad och spanar in lördagfolket. Hemma igen äter jag en sedvanlig O'boy frukost (because I'm worth it) och borstar tänderna med vademecum tandkräm inköpt på rea... Ballin'.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Styr såna här via dataställverk. Tyvärr går de lite saktare, om de öht går, i Sverige...

Fransk tågtrafik är så jävla överskattad. Tar typ 7h varje gång jag åker till Paris och den sträckan är typ som från Lund till Stockholm (4h i Sverige?).

Men det tåget är riktigt fett. Trevligt jobb också!

Länk till kommentar

Gud så skönt det är med garage! Hoppar in i den varma bilen och rullar ner till ICA. Stjäl jordnötsringar till ekonomichefens ära. Nej, inte på riktigt... Jag betalar för mig. Slänger in Pepsin i frysen och fläker upp några bord. Och utdragningarna haglar, precis som det ska vara.

Länk till kommentar

Äntligen är jag vaken längre än till klockan 01 och inte fan var din nattbok roligare för det. Så jävla falsk marknadsföring, blir nästan förbannad(!!) men allt gick över när jag såg din ostbågepåse-ihopklipptmed-toalettbilden i början av din nb, aldrig varit med på mer magi i hela mitt liv..

Länk till kommentar

Men jag har en flickvän. Annars vet jag inte vem det var jag munknullade för nån dag sen.

Ett tips är att inte släcka ljuset. Det ökar synintrycken, informationsflödet och dessutom inger det en känsla av olidlig dekadens. Fast åandrasidan. Vissa kjoltyg gör sig uppenbarligen bättre i ett mörkt rum eller med slutna ögon.

Som de sa på 1900-talet. Skönheten ligger inte med betraktarens ögon.

Länk till kommentar

34o7mrt.jpg

Förstår mig inte på tjejer som bär stora klockor. Jag tycker det är skitfult. Vad är meningen lixom, hur tänker dom? Tror tjejerna verkligen att det är snyggt att gå omkring med en stor mansklocka på armen? Skulle dessa tjejer tycka det är snyggt om killar gick omkring med små, feminina damklockor? Hur funkar logiken i deras huvuden egentligen...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...