Truebluff Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 ska bli ett nöje någon som har tips på lite galen musik? typ infected mushroom liknande. har inte sett klart första sesongen men hon är så äckligt oskyldig och blödig, hatar det. Det är bara första säsongen av OTH som är bra sen går det utför imo. dock minns jag inte att Haley är med i S1, den handlar ju om hur ryan går från trailer trash till anständig upper middle class Citera
jon123 Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 ska bli ett nöje någon som har tips på lite galen musik? typ infected mushroom liknande. har inte sett klart första sesongen men hon är så äckligt oskyldig och blödig, hatar det. om du en gång börjar pressa kan du inte sluta: Citera
Sladdafan Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 ska bli ett nöje någon som har tips på lite galen musik? typ infected mushroom liknande. har inte sett klart första sesongen men hon är så äckligt oskyldig och blödig, hatar det. Citera
KungKroon Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Hahaha riktigt jävla sjukt! Lyssnade på ungefär 5 sekunder av varje låt och alla började likadant! Vill inte förstöra genom att lyssna på mer nu Citera
ulaf Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Hahaha riktigt jävla sjukt! Lyssnade på ungefär 5 sekunder av varje låt och alla började likadant! Vill inte förstöra genom att lyssna på mer nu de börjar faktiskt likadant, NU HAMRAR VI SEXTONDELAR!!!!!! Citera
Tuxxah Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Det är bara första säsongen av OTH som är bra sen går det utför imo. dock minns jag inte att Haley är med i S1, den handlar ju om hur ryan går från trailer trash till anständig upper middle class Nu pratar du iofs om the O.C, så kanske inte är så konstigt att du inte minns Haley från säsong 1. Citera
KungKroon Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 de börjar faktiskt likadant, NU HAMRAR VI SEXTONDELAR!!!!!! Så vidrigt standard. Fjärdedel.......Fjärdedel......Fjärdedel......Fjärdedel......Åttondel...Åttondel...Åttondel...Åttondel...Åttondel...Åttondel...Åttondel...Åttondel........SEXTONDELAR!!!!.....32ADELAR!!!!!!!!!BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Stop! Häftig line om horor!!! BOM BOM BOM BOM BZZZZZZZZZZZZZZZZ Citera
kravmärkt Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Pepsi, is och en skiva citron, ingenting för pöbeln. /rdannsköld Citera
KungKroon Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Aha-moments är nog det bästa som finns! Citera
Elitloppet Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Aha-moments är nog det bästa som finns! hur är det att vinna turrar då? : ) Citera
KungKroon Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 hur är det att vinna turrar då? : ) Inte fy skam sas :mrgreen: Citera
KungKroon Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Tjena farsan! Edit: Wow på artikeln!! Citera
emop1 Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Johan Schelin 13 år, är en av de pojkar som ofta brukar "vaska" på lunchen; - Häromdagen satt det ett helt bord med tjejer från 5C bredvid oss, jag bah vände mig om och sa att jag skulle vaska ett glas mjölk. Dom blev grymt imponerade! Citera
emop1 Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 bara jag som tycker att det borde vara dödsstraff på att vaska? eller iaf ett långt fängelsestraff.. helst dödsstraff om ja fick välja. Citera
padrinosftw Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Sig-Britt Persson tillhör serveringspersonalen i matsalen på Nybergaskolan i Hässelby, hon berättar att hon försöker stoppa vaskning så ofta hon ser det; - Jag brukar säga till eleverna att de ska tänka på barnen i Afrika som inte ens kan få ett glas mjölk till lunch. - Då skrattar dem bara åt mig och säger att det är det som är poängen, berättar Sig-britt. ::S:S:S:S:S:S skjut ungjävlarna Citera
TheToft Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Hoppas ingen tar artikeln på allvar. Källkritik någon? Svenskbladet är ju inte ens en tidning... Citera
padrinosftw Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Jorå, bara att de lägger upp artiklar som andra tidningar inte vågar. Sjukt intressant att Jämtland ska bli USAs 51:a stat, visste jag inte! Citera
Recommended Posts