Hjort Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Vem slår vem på: http://www.googlebattle.com I'm taking on all comers. Citera
Hjort Postad 23 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2005 Här är några körningar: loose vs tight - vinst loose passive vs aggressive - vinst aggressive Google verkar veta vad den gör. QoS vs Erik123 - vinst QoS. Eller kanske inte. Citera
Papa Kubo Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Kubo vs Hjort - vinst Kubo. Jo, den verkar ha rätt bra koll ändå. Citera
LiLLEN Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 xxx vs. poker vinst: poker poker har alltså gått om porren på Internet. helt vetenskapligt bevisat. Citera
Nusseman Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 Det är ju fel på den där grejen! Det gäller ju såklart att få lägst antal träffar. Exklusivitet rules! Citera
QoS Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 Det är ju en rip off på orginalet http://www.googlefight.com - WEAK! QoS vs Erik123 - vinst QoS. What else is new? - QoS Citera
eurythmech Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 Jag har under en längre tid haft min egen privata form av google battle, nämligen den att om jag söker på googles bildsök på mitt namn så kommer det fram tre bilder på mig (samt en massa bilder på vänner till mig) samt en bild på en helt okänd person som jag antar heter samma sak. Jag vill krossa honom. Tidigare ledde jag bara med 2-1. Citera
parre Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 Trist. Läste titeln som Googleblatte först. Hade varit en mycket mer intressant diskussion. Tror jag. Citera
Trolldeg Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 Jag och några polare har en sjukare form av googlebattle. Det enda ni behöver är en IRC-bot som kan använda google och kan ge er en länk från det ni sökte på. Sen turas man om och skriver in ett sökord som botten letar upp en passande url till. Sen är det bara för din kära vän att gå in och titta på sidan. Den som ger sig först förlorar. Tyvärr så finns det några "instant-win" sökord men dom kan man lätt förbjuda om man vill ha en ärligare kamp. Citera
Recommended Posts