Gå till innehåll

Hjälp!!


Jobo70

Recommended Posts

Hur brukar ni agera/tänka när ni är inne i en svacka?

Är inne i en otroligt torr period, där jag inte får några kort, när jag väl får spelbara kort så pricka alltid någon annan något bättre och blir ständigt utdragen. När jag försöker bluffa, blir jag alltid synad, för de har träffat. Just nu känns det skitjobbigt!! Har hållit i sig i 11.000 händer nu... Känns som om hela universum är emot mig, även om jag vet att det inte är så.... Skulle behöva lite stöd och hur ni tänker i dessa perioderna... ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mja det är väl olika, men rent generellt brukar jag tänka ungefär såhär:

 

Hoppas det där urblåsta rikspuckot som nickar Jobo70 på Pokerforum gular jävligt snabbt nu, annars letar jag tamefan upp kräket och ser till att personligen gula honom. Det är fan ofattbart att han inte är gul än, givet hur korkad han är.

 

Typ så. Inga konstigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OT: In before ban fishy.

 

Är dålig själv i sånna här perioder så har tyvärr ingen bra metod att hjälpa dig med. Imo så är det bara att jobba på spelet, försök ha självinsikt och ta gärna hjälp av någon som spelar på samma nivåer. Blir det fruktansvärt jobbigt och du inte kan spela utan att tilta snabbt så ta en kort paus med pokern.

 

Gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur brukar ni agera/tänka när ni är inne i en svacka?

Är inne i en otroligt torr period, där jag inte får några kort, när jag väl får spelbara kort så pricka alltid någon annan något bättre och blir ständigt utdragen. När jag försöker bluffa, blir jag alltid synad, för de har träffat. Just nu känns det skitjobbigt!! Har hållit i sig i 11.000 händer nu... Känns som om hela universum är emot mig, även om jag vet att det inte är så.... Skulle behöva lite stöd och hur ni tänker i dessa perioderna... ??

 

Ett tips: Gör som jag. Jag kastade ut pc:n från 3;e våningen. När sen morsan skällde ut mej, hämtade jag tillbaka det, Tamefan, den jäveln började funka igen,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...