Sheva_7 Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Tjena.. måste ha lite råd av er grabbar, lirar just nu på FTP, satte in 100 dollar runt 20 dec. snabbt uppe på 150-170 (5dollar SNG). Sen där tar det verkligen tvärstopp tills idag, då jag förlorar varenda hand, jag menar verkligen varenda hand! Snabbt nere på 100 dollar igen.. Vad göra? Har tidigare enkelt besegrat denna nivå, men har spelat på annan sida samt arbetslöshet gjorde min insättning begränsad.. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rette Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Kör på bara, inget konstigt med att svinga 14 inköp upp eller ner, är du vinnande kommer du snart vara där o förbi igen, lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sheva_7 Postad 5 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Jo det har ju hänt innan, men man blir lite less när man står där uppe o stampar och sen e man nere... var tvungen att skriva av mig lite i halvtilten, vissa dagar är ju helt jävla hopplöst hur fan folk kan träffa allt möjligt skit:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ignored Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Jo det har ju hänt innan, men man blir lite less när man står där uppe o stampar och sen e man nere... var tvungen att skriva av mig lite i halvtilten, vissa dagar är ju helt jävla hopplöst hur fan folk kan träffa allt möjligt skit:S Det är så pokern är, variansen är jobbig men oundviklig. Fortsätt spela ditt agame så kommer det förhoppningsvis vända;) lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Du hade depositriggen en stund men nu är den borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts