Berrrg Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Jag reggade ett konto pa full tilt .net (play money) och upptackte precis att man kan anvanda samma konto pa .com klienten for freerolls. Betyder detta att jag har sumpat min chans till bonusar, goodies och rake backs? Eller ar dessa erbjudanden oftast knutna till forsta insattningen? Citera
MrShark Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Jag reggade ett konto pa full tilt .net (play money) och upptackte precis att man kan anvanda samma konto pa .com klienten for freerolls. Betyder detta att jag har sumpat min chans till bonusar, goodies och rake backs? Eller ar dessa erbjudanden oftast knutna till forsta insattningen? Många affilates kräver att du har signat upp via deras länk för att få godies eller rakeback. First-deposit bonusar däremot ska inte ha någon betydelse på hur du signat upp dig. Citera
Mohican Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Jag vill bara rekommendera en sak: Spela inte play money tables! Du kommer inte att ha någon nytta av det. Freerolls är ok däremot, där finns det en del spelare som kan spela poker. Citera
swahnroger Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Spela inte play money tables! Du kommer inte att ha någon nytta av det. Förutom väldigt basic hand selection. Citera
Recommended Posts